Cum comand online
Descrierea procesului de vanzare pentru site-ul www.acaju.ro
Principalul rol al site-ului www.acaju.ro este de informare a potentialilor cumparatori asupra produselor pe care le pot achizitiona sau a serviciilor pe care Acaju le poate presta.
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon, site) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.
-
Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin emiterea unei facturi proforme ce va fi trimisa pe adresa de email a Cumparatorului, ca a primit si este de acord cu onorarea comenzii. Factura proforma va fi inlocuita de o factura de avans in conditiile in care Cumparatorul si Vanzatorul ajung initial la un acord telefonic sau scris asupra structurii si valorii comenzii.
-
Inregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferme ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.
-
Daca Vanzatorul confirma explicit o comanda prin emiterea unei facturi proforme/facturi de avans, care va include detaliat produsele, serviciile , cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare scrisa (e-mail, SMS) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
-
In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii. (Factura de marfa/servicii si/sau Avizul de insotire al marfii).
Lipsa certificatului de garantie trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la receptia produselor comandate. Solicitarile ulterioare nu vor fi luate in calcul. -
Obiectul Contractului – il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie. Aceasta confirmare se trimite la solicitarea scrisa a Cumparatorului.
-
Comanda Clientului – clientul selecteaza produsele, citeste, analizeaza si intelege Termenii si Conditiile si isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile site-ului www.acaju.ro prin bifarea casutei din site corespunzatoare acestora, apoi apasa butonul „Comanda acum/Adauga in cos.” Prin efectuarea comenzii Clientul confirma ca este de acord cu Termenii si Conditiile, ca le-a citit cu atentie, ca le-a inteles si a comandat in deplina cunostinta de cauza asupra drepturilor si responsabilitatilor partilor implicate (Cumparator si Vanzator), neputand ulterior sa motiveze ca nu a avut cunostinta de acestea sau nu a fost/nu este de acord cu acestea, in totalitate sau partial. Clientul are posibilitatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Trimite comanda". Ulterior finalizarii comenzii, clientul poate primi la solicitarea scrisa a acestuia, o confirmare scrisa din partea Vanzatorului privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
-
Pretul Contractului – il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, Acaju atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii. Pretul include TVA.
-
Modalitati de plata – pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului: ramburs la livrare in cazul in care s-a achitat un avans de minim 50% din comanda in momentul efectuarii acesteia, transfer bancar, cu ordin de plata bancar (in baza facturii proforme emise de catre Vanzator in contul SC ACAJU SRL mentionat pe factura, plata cu cardul online sau in magazin (orice tip de card bancar, in magazinele agreate de Acaju pentru preluarea comenzilor (Acaju Vaslui, Acaju Iasi), plata online cu cardul in rate fara dobanda (Raiffeisen Bank, BRD Finance, Alpha Bank, Banca Transilvania) sau plata in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi (Raiffeisen Bank, BRD Finance, Alpha Bank, Banca Transilvania), numerar (in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi), in rate fara dobanda (cu intocmirea dosarului in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi, in conditiile bancilor creditoare).
-
Livrarea Produselor - livrarea se realizeaza la adresa de livrare precizata de catre CLIENT in formularul de comanda, Vanzatorul utilizand modalitatea de livrare prin curier. Politica de livrare Acaju este ca livrarea sa fie realizata prin curier, insa prin exceptie livrarea se poate realiza, cand este posibil, si prin echipele de livrare Acaju. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi reambalate de catre Vanzator ca urmare a procesului propriu CTC.
-
Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie returnate Clientului in cont in termen de maximum 2 zile lucratoare de la aparitia indisponibilitatii si comunicarea acesteia Clientului.
-
Termenul estimativ pentru livrarea produselor este precizat pentru fiecare produs in parte in functie de disponibilitatea acestuia. Prin acceptarea si efectuarea platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare s.a.. Termenul de livrare la produsele care nu sunt in stoc este de maxim 120 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare agreate initial, Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului. -
Vanzatorul va depune eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor comercializate.
-
Culoarea reala a produselor poate fi diferita fata de culorile vizualizate in cataloage sau pe site datorita faptului ca in procesul de redare a culorii pot interveni factori care sa modifice culoarea originala, cum ar fi, dar fara a se limita la: lumina de la sedinta de fotografiere de produs, intensitatea blitzului, reglajul monitorului, samd.
In cazul in care clientul este nemultumit de culoarea/nuanta de culoare a produsului si nu accepta produsul, se procedeaza ca in oricare alt caz care intra sub incidenta regulii legale de retur in 14 zile calendaristice. Cumparatorul poate face retur produsului si va primi suma achitata pentru produs sau poate solicita inlocuirea produsului cu un alt produs, situatie in care trebuie solicitat acceptul Vanzatorului, ca acesta poate onora acest schimb.
Clientul intelege ca la solicitarea unei inlocuiri de produs, va trebui sa accepte termenii de livrare specifica acelui produs, procesul de cumparare reluandu-se. -
Livrarea comenzilor indiferent de valoarea lor este efectuata contracost, cu exceptia produselor aflate in promotie de transport gratuit si semnalizate corespunzator.