Reciclarea corect facuta ne ajuta sa avem o planeta mai verde. Toata lumea are de castigat cu serviciul de reciclare si revanzare de la ACAJU. Eliberezi spatiu pentru noi piese de mobilier, faci rost de finantare pentru noua ta mobila si ajuti si pe altcineva sa se bucure de mobilierul ACAJU.

Cum poti proceda pentru a revinde mobilierul folosit catre ACAJU?​​

Faci o solicitare de buy-back catre suport@acaju.ro la care atasezi imagini cu produsul si detalii despre modul in care arata. Iti vom trimite o oferta preliminara valabila 30 de zile din momentul in care am trimis-o.

Aduci piesa de mobilier intr-un depozit sau magazin ACAJU (dupa cum este precizat in oferta), Noi vom face o evaluare finala a mobilierului si iti vom confirma oferta pe baza evaluarii finale.

Vei primi credit pentru achizitia unor noi piese de mobilier de la ACAJU, sub forma unui voucher pe care il vei putea utiliza in maxim 3 luni de la emiterea lui.

Mobilierul adus de tine va fi apoi vandut in magazinele noastre la acelasi pret cu care l-am rascumparat de la tine, la care adaugam tva sau va fi supus reciclarii.


Cum stabilim preturile?​

​- daca articolul e ca nou, fara zgarieturi – vei primi 55% din pretul mediu fara tva din anii precedenti​
- daca articolul e in stare foarte buna, cateva zgarieturi minore – vei primi 45% din pretul mediu fara tva din anii precedenti​
- daca articolul e in stare buna, cateva zgarieturi – vei primi 35% din pretul mediu fara tva din anii precedenti.

Ce produse rascumparam?​

Toate produsele achizitionate de clienti din magazinele Acaju, atat online cat si offline, care intrunesc conditiile de a fi:
​- in stare foarte buna;​
- montate corect la momentul returnarii;
​- complete si functionale;​
- arata la fel ca atunci cand au fost achizitionate, fara modificari.​​La produsele din categoria canapele/coltare/fotolii/sezlonguri si saltele se va aplica si garantia de mai jos. 

Reciclarea corect facuta ne ajuta sa avem o planeta mai verde. Toata lumea are de castigat cu serviciul de reciclare si revanzare de la ACAJU. Eliberezi spatiu pentru noi piese de mobilier, faci rost de finantare pentru noua ta mobila si ajuti si pe altcineva sa se bucure de mobilierul ACAJU.

Cum poti proceda pentru a revinde mobilierul folosit catre ACAJU?​​

Faci o solicitare de buy-back catre suport@acaju.ro la care atasezi imagini cu produsul si detalii despre modul in care arata. Iti vom trimite o oferta preliminara valabila 30 de zile din momentul in care am trimis-o.
Aduci piesa de mobilier intr-un depozit sau magazin ACAJU (dupa cum este precizat in oferta), Noi vom face o evaluare finala a mobilierului si iti vom confirma oferta pe baza evaluarii finale.
Vei primi credit pentru achizitia unor noi piese de mobilier de la ACAJU, sub forma unui voucher pe care il vei putea utiliza in maxim 3 luni de la emiterea lui.
Mobilierul adus de tine va fi apoi vandut in magazinele noastre la acelasi pret cu care l-am rascumparat de la tine, la care adaugam tva sau va fi supus reciclarii.

Cum stabilim preturile?​

​- daca articolul e ca nou, fara zgarieturi – vei primi 55% din pretul mediu fara tva din anii precedenti​
- daca articolul e in stare foarte buna, cateva zgarieturi minore
– vei primi 45% din pretul mediu fara tva din anii precedenti​ - daca articolul e in stare buna, cateva zgarieturi
– vei primi 35% din pretul mediu fara tva din anii precedenti.

Ce produse rascumparam?​

Toate produsele achizitionate de clienti din magazinele Acaju, atat online cat si offline, care intrunesc conditiile de a fi:
​- in stare foarte buna;​
- montate corect la momentul returnarii; ​
- complete si functionale;​
- arata la fel ca atunci cand au fost achizitionate, fara modificari.​​La produsele din categoria canapele/coltare/fotolii/sezlonguri si saltele se va aplica si garantia de mai jos.