Campania promoțională se va derula în conformitate cu prezentul Regulament care este obligatoriu pentru toți participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau de a schimba prezentul Regulament pe parcursul derulării campaniei.

Art.1  Organizatori:
Organizatorul campaniei promoționale este ACAJU SRL, din Vaslui, strada Petru Rares, 264, B, 1, avand RO14050238 si J37/572/2004, numită în continuare Organizatorul.

Art.2  Dreptul de participare:
La această campanie poate participa orice persoană juridică și/sau fizică, cu vârsta de peste 18 ani, care achiziționează produse participante la promoție, în perioada 10 martie - 31 martie 2023 din magazinele  ACAJU sau prin intermediul website-ului https://acaju.ro/

Art.3  Durata și aria de desfășurare a campaniei:
 Campania se desfășoară în perioada 10 martie - 31 martie 2023.

Art.4  Produse participante la Campanie:
 Produsele selectate participante la campanie sunt marcate corespunzător prin prezenta lor in categoria CANAPELE PREMIUM. Produsele participante în cadrul campaniei sunt disponibile în limita stocului disponibil. 

Art.5  Mecanismul campaniei:

  • PromoÈ›ia se cumulează cu alte reduceri acordate în magazin.
  • Participa doar produsele aflate in stoc si produsele la care stocul s-a epuizat dar pot fi reaprovizionate.
  • Se livreaza gratuit produsele din promotie, pana in fata usii clientului, indiferent de etaj, oriunde in Romania.
  • Eventualul Retur facut de client, din orice cauza/motiv, se va suporta integral de catre acesta, conform legislatiei din Romania care prevede ca plata returului este in sarcina clientului, dar si a prevederilor Termenilor si Conditiilor ACAJU care prevede ca locul standard de livrare al produselor sunt depozitele ACAJU. Livrarea la adresa este o solicitare expresa a clientului, ACAJU doar facilitand accesul Clientului la un tert profesionist si Clientul este de acord cu toate conditiile livrarii, receptiei si returului prin participarea la aceasta promotie.

Art.6  Regulamentul campaniei:
 Regulamentul prezentei campanii este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant (și/sau participant) prin afișare la sediul Organizatorului, în magazinele participante la campanie și pe website-ul www.acaju.ro. Simpla participare la această Campanie echivalează cu/implică cunoaşterea şi acceptarea integrală şi necondiţionată de către orice Participant a prevederilor şi aplicării prezentului Regulament.

Art.7  Întreruperea, încetarea și modificarea campaniei:
 Campania încetează de drept la data împlinirii termenului, respectiv la finalul programului de lucru din data de 31 martie 2023 din magazinul ACAJU, precum și la ora 23:59:59, în cazul achizițiilor efectuate pe website. După expirarea acestui termen, îndeplinirea condițiilor menționate în prezentul regulament nu mai conferă dreptul clienților de a participa la campanie.

Art.8  Forța majoră și cazul fortuit:
 În orice situație de forță majoră sau caz fortuit care împiedică sau întârzie, total sau parțial, executarea regulamentului și continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată.

Art.9  Protecția datelor cu caracter personal:
 Organizatorul se obligă să respecte prevederile Regulamentului 2016/679 UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date pe toată durata campaniei și ulterior. Astfel, Organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale persoanelor fizice și să le utilizeze conform prezentului Regulament și legislației în vigoare. Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal furnizate de persoanele fizice către autorități publice, la solicitarea expresă și în scris a acestora sau în cazul în care există suspiciuni privind săvârșirea unei infracțiuni. În temeiul dispozițiilor legale, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi în legătură cu datele personale:
➢ Dreptul de acces la datele personale și de a solicita o copie a acestora;
➢ Dreptul de a solicita rectificarea sau completarea datelor cu caracter personal inexacte sau incomplete;
➢ Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal prelucrate, în măsura posibilului și în conformitate cu legile aplicabile;
➢ Dreptul de a va retrage, în orice moment, consimțământul acordat pentru aceasta prelucrare, fără a fi afectata legitimitatea prelucrării înainte de data retragerii consimțământului, dacă acest consimțământ a fost utilizat în colectarea datelor;
➢ Dreptul de a obține restricționarea prelucrării, în cazul în care se contestă exactitatea datelor prelucrate sau legitimitatea prelucrării;
➢ Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată (creare de profiluri);
➢ Dreptul de a primi datele furnizate sau pe cele observate într-un format structurat și de a solicita transferul lor direct către alt operator;
➢ Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Pentru exercitarea acestor drepturi persoanele fizice se pot adresa cu o cerere scrisă datată și semnată către ACAJU S.R.L. cu sediul în Vaslui, strada Petru Rares, 264, B, 1 sau la adresa de email office@acaju.ro. Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal poate fi contactată la telefon +40.318.059.211 sau email anspdcp@dataprotection.ro sau la adresa: București sector 1, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30. Pentru mai multe detalii despre Politica de confidențialitate a ACAJU S.R.L., vă rugăm să vizitați pagina: https://acaju.ro/pages/politica-de-confidentialitate-1

Art.10  Litigii:
 Eventualele neînțelegeri apărute între Organizator și participanții la campanie, pe durata desfășurării Campaniei și având legătură cu campania, se vor rezolva pe cale amiabilă. În situația în care părțile nu ajung la un consens, eventualele litigii vor fi date spre soluționare instanțelor judecătorești competente.

Art.11  Limitarea răspunderii:
Organizatorul este liber să restrângă sau să întrerupă desfășurarea campaniei în cazul în care sunt constatate neconformități ale produselor, reclamații sau sesizări cu privire la acestea ori încercări de fraudare a mecanismelor de participare. Disputele legate de participarea la campanie se soluționează, în primă fază, de reprezentanții Organizatorului. Decizia acestora este definitivă, părțile având libertatea valorificării drepturilor potrivit dispozițiilor legale. Organizatorul nu își asumă nicio obligație și nicio responsabilitate cu privire la:

  • Comenzile fictive realizate prin intermediul website-ului www.acaju.ro.
  • Erorile generate în plasarea comenzilor prin intermediul website-ului 
  • https://acaju.ro/
  • Eventualele erori È™i/sau disfuncÈ›ionalități în funcÈ›ionarea sistemului de comenzi on-line datorate unor erori de comunicare prin internet ori altor disfuncÈ›ionalități generate de serviciile de comunicaÈ›ii prin internet.

Art.12  Dispoziții finale și legea aplicabilă

  • ReclamaÈ›iile referitoare la desfășurarea campaniei se vor efectua în scris ÅŸi se vor transmite la sediul Organizatorului, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cu menÅ£iunea “Campanie promoÈ›ională" sau pe adresa de e-mail suport@acaju.ro.
  • ReclamaÅ£iile vor putea fi formulate pe toata durata de desfăşurare a campaniei precum ÅŸi în termen de 10 zile de la încetarea acesteia. ReclamaÅ£iile transmise telefonic sau cu întârziere nu vor fi prelucrate.
  • Organizatorul va lua toate măsurile necesare pentru desfășurarea campaniei în condiÈ›iile normale conform celor prezentate, însă nu își asumă răspunderea pentru eventualele nemulÈ›umiri, contestaÈ›ii ale participanÈ›ilor, care nu vizează încălcări ale cadrului legislativ în vigoare. Campania È™i toate actele de comerÈ› din perioada acesteia se supun legii române.
  • Va reamintim ca ACAJU asigura livrarea standard in punctele de ridicare ACAJU din Vaslui si Iasi, aflate la adresele urmatoare:
    IASI - Calea Chisinaului, 23 (showroom ACAJU)
    VASLUI - Strada Fabricii, nr.4 (Centrul Logistic National ACAJU)
  • La solicitarea dumneavoastra, ACAJU poate facilita livrarea oriunde in Romania prin intermediul unui tert profesionist specializat in livrari (o companie de curierat). Acest fapt conduce automat ca timpii de livrare dintre Centrul Logistic National ACAJU si locul de livrare nu sunt in responsabilitatea ACAJU, ci a Clientului, livrarea cu tert profesionist facandu-se strict la solicitarea Clientului. Responsabilitatea eventualelor defectiuni aparute pe traseu sunt tot in sarcina Clientului. Cele de mai sus sunt valabile inclusiv pentru Retur. ACAJU sprijina insa aceste demersuri de livrare si retur suportand cheltuielile de transport tur-retur si defectiunile de pe tur, catre client.

Newsletter-ul Acaju

Abonează-te la Newsletter-ul Acaju si vei primi pe email oferte promoționale, produse noi, idei de amenajare și soluții practice. Fii la curent cu sfaturile experților în mobilier.