Termeni si conditii

Ne dorim ca experiența ta de cumparaturi la ACAJU să fie placută și simplă până la capăt. 
Termeni și Condiții este instrumentul care ne ghidează activitatea în ceea ce privește Procesul de vânzare pe site-ul www.acaju.ro, Politica de Livrare - Returnare, Rambursare, Garanție și Service, Politica de Confidentialitate, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă - Jurisdicția, Forța Majoră și Datele cu caracter personal.

Gasesti informatii despre  drepturile consumatorilor în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14, prevederi ce nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.

Accesand si navigand pe acest site, accepti termenii de utilizare descrisi in continuare. In cazul in care nu esti de acord cu prezenta nota, singura solutie este sa parasesti acest website. Acesti Termeni si Conditii nu sunt valabili in magazinele fizice ACAJU si nici pe alte platforme pe care ACAJU poate comercializa  produsele la un moment dat. 
Fiecare canal de vanzare are Termeni si Conditii distincte si independente unul de celalalt.  

                                                            Termeni si Conditii de utilizare acaju.ro

Magazinul online aflat pe domeniul www.acaju.ro este administrat de ACAJU SRL, societate romana cu sediul in Str. Petru Rares, 264, sc. B, ap. 1, Vaslui, telefon 0311.300.290 (tarif normal), email: office@acaju.ro , inregistrata la Registrul Comertului Vaslui sub nr. J37/572/2004, cod fiscal RO14050238. Prin utilizarea site-ului www.acaju.ro si/sau al oricarui alt serviciu oferit in site, se considera ca ati citit, inteles si acceptat integral Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului si nu aveti posibilitatea sa va prevalati in vreo situatie de argumentul ca nu ati citit, inteles si acceptat Termenii si Conditiile.

Administratorul site-ului depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site. Precizam ca pot aparea erori referitoare la datele de pe site, informatiile despre produse, inclusiv preturi eronate sau termen de livrare eronat, acestea avand doar caracter informativ si necesitand o confirmare scrisa sub forma de email din partea Vanzatorului, confirmare oferita la solicitarea expresa a Clientului. Informatiile vor fi considerate valide de parti numai după confirmarea in scris, pe email, de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului, precum și a caracteristicilor produselor, respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător, samd.

Imaginea produselor are si ea un caracter informativ, prezentarea foto a produselor putand fi afectata in timpul procesului de fotografiere datorita limitarii tehnice a aparatelor de a transpune realitatea 100%.

Unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site pot fi modificate fara preaviz de catre Vanzator sau pot contine erori de operare, iar descrierile produselor pot fi incomplete/cu erori. Daca clientul se considera afectat in vreun fel de aceste erori, acesta poate face retur gratuit produsului nemontat si neutilizat in termen de 30 zile de la receptie si i se va restitui contravaloarea comenzii dar nu si a costului livrarii, fara a avea dreptul la alte despagubiri.

In cuprinsul acestui SITE urmatorii termeni vor insemna:

CUMPARATOR/CLIENT – persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

VANZATOR – societatea comerciala ACAJU, avand sediul in Vaslui str. Petru Rares, 264, sc. B, ap. 1, parter, telefon 0311.300.290, inregistrata la Registrul Comertului Vaslui, sub nr. J37/572/2004, cod fiscal  RO14050238.

PRODUSE SI SERVICII - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi reambalate de catre Vanzator ca urmare a propriului proces CTC.

COMANDA- un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul confirma ca acea comanda a ajuns la el, urmand sa o analizeze si sa o confirme printr-un email si o factura de avans. Primirea acestui document electronic nu poate fi asimilata/inteleasa de catre Client ca fiind o confirmare de catre Vanzator a acceptarii comenzii ca fiind valida si asumata de catre Vanzator.

CONTRACT - o comanda valida, confirmata in scris de catre Vanzator prin intermediul unui email detaliat ce contine un link catre Termeni si Conditii si o factura proforma.

SPECIFICATII - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

CULOARE  -culorile comandate conform mostrarului sau conform imaginilor de pe site. Culoarea reala a produselor poate fi diferita fata de culorile vizualizate in cataloage sau pe site datorita faptului ca in procesul de redare a culorii pot interveni factori care sa modifice culoarea originala, cum ar fi, dar fara a se limita la: lumina de la sedinta de fotografiere de produs, intensitatea blitzului, reglajul monitorului, samd.In cazul in care clientul este nemultumit de culoare/nuanta  produsului si nu accepta produsul, se procedeaza ca in orice alt caz care intra sub incidenta regulii legale de retur de 14 zile calendaristice. Cumparatorul poate face retur produsului primind in schimb un alt produs, situatie in care trebuie solicitat acceptul Vanzatorului, ca acesta poate onora acest schimb.



                                 Descrierea procesului de vanzare/achizitie pentru site-ul acaju.ro

Principalul rol al site-ului www.acaju.ro este de informare a potentialilor cumparatori asupra produselor pe care le pot achizitiona sau a serviciilor pe care ACAJU le poate presta.

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS. telefon, site), prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile de pe site, este de acord ca site-ul poate prezenta erori de pret sau de scriere si ca acea comanda lansata de client este obligatoriu a fi validata de catre Vanzator, in toate detaliile ei, printr-o discutie telefonica si prin transmiterea ulterioara discutiei telefonice a unui email de confirmare a facturii proforme. Emailul de confirmare nu este cel generat automat de catre platforma imediat dupa comanda, acesta fiind doar o confirmare a primirii solicitarii clientului. Emailul de confirmare este acel email transmis de ACAJU ulterior discutiei telefonice dintre consultantul ACAJU si client si care contine explicit detaliile tranzactiei.

In situatia in care Vanzatorul confirma explicit o comanda prin transmiterea unui email detaliat ce include un link catre Termeni si Conditii si prin emiterea unei facturi proforme care va include detaliat produsele, serviciile, conditiile, termenul de livrare, cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare a termenilor comenzii de catre ambele parti, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.

Atat Vanzatorul cat si Cumparatorul pot renunta la a primi/livra comanda oricand pe parcursul procesului de vanzare/achizitie, fara a fi necesara justificarea renuntarii la comanda si fara penalizari sau alte pretentii din partea Clientului/Vanzatorului, Cumparatorul putand face asta inca 14 zile calendaristice de la receptia produsului cu conditia nenegociabila de a nu-l fi montat. 

Exceptie de la posibilitatea de retur este situatia in care Cumparatorul comanda un produs personalizat. In acest caz doar Vanzatorul se poate retrage din contract, Cumparatorul neputand face acest lucru decat cu suportarea penalizarii pierderii avansului platit pentru mobila personalizata comandata. 
Dupa receptia produsului personalizat, Clientul nu mai poate face retur produsului.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele Termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii (factura de marfa/servicii/si/sau avizul de insotire a marfii).

Lipsa oricarui document (certificat de garantie/factura/aviz, samd) trebuie semnalate in maxim 2 zile lucratoare de la receptia efectuata de catre client a produselor comandate. 
Solicitarile ulterioare de astfel de documente vor ramane la latitudinea Vanzatorului daca le va onora sau nu.

Obiectul Contractului - il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie.

Aceasta confirmare se trimite la solicitarea scrisa a Cumparatorului.

Comanda Clientului- clientul selecteaza produsele, citeste, analizeaza si intelege Termenii si Conditiile si isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile site-ului www.acaju.ro prin apasarea butonului „Comanda acum/Adauga in cos”. Prin efectuarea comenzii Clientul confirma ca este de acord cu Termenii si Conditiile, ca le-a citit cu atentie, ca le-a inteles si a comandat in deplina cunostinta de cauza asupra drepturilor si responsabilitatilor partilor implicate (Cumparator si Vanzator), neputand ulterior sa motiveze ca nu a avut cunostinta de acestea sau nu a fost/nu este de acord cu acestea, in totalitate sau partial. Clientul are posibilitatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Trimite comanda”. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi o confirmare scrisa din partea Vanzatorului privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor, respectiv a serviciilor comandate.

Pretul Contractului – il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, ACAJU atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori (inclusiv de operare), pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect. Clientul intelege ca in cazul erorilor de pret, situatie confirmata de Vanzator printr-un email transmis Clientului si/sau printr-o discutie telefefonica, si /sau printr-o postare pe site, oricare dintre ele sau mai multe cumulate, efectuate in intervalul dintre lansarea comenzii pe site de catre client pana inainte de efectuarea livrarii, comanda va fi automat anulata de Vanzator, fara alte pretentii din partea Cumparatorului. Informarea poate avea loc oricand pe parcursul procesului de vanzare - livrare, chiar daca dintr-o eroare a existat o confirmare initiala a unui pret mai mic. In cazul in care este comandat un produs ce nu se afla in stoc la momentul comenzii si pana la livrarea de la Furnizor catre Vanzator acesta isi va mari pretul, modificarea de pret va fi operata si asupra pretului comunicat Clientului. I se va comunica Clientului noul pret si daca acesta nu il va accepta, comanda va fi anulata si eventualul avans va fi returnat, fara ca Clientul sa poata solicita Vanzatorului vreun anume tip de penalizari.

 Pretul Derizoriu - prin pret derizoriu se va intelege un pret cu mult sub valoarea reala a produsului, situatie in care Vanzatorul ii va comunica Clientului pretul real iar daca acesta nu este de acord cu pretul real, va anula vanzarea fara ca Clientul sa poata solicita vreo despagubire. Partile confirma prin prezenta ca au luat la cunostinta de existenta, continutul si sensul Art. 1665 Noul Cod Civil care reglementeaza si acele situatii in care Vanzatorul anunta Cumparatorul ca pretul din magazinul online este gresit, fiind un pret derizoriu. Citam din lege: „de asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare."

PRP - Pret recomandat de Furnizor pentru vanzarea produselor.

Oferta Promotionala - Campanie desfasurata de Vanzator ce presupune de regula reducerea pretului pentru diverse produse, in anumite perioade de timp, folosindu-se ca pret intreg cel mai mic pret practicat de catre Vanzator cu 30 de zile inainte de inceperea ofertei promotionale. Toate conditiile de desfasurare a campaniilor promotionale sunt definite in regulamentul aferent fiecarei campanii.

Cod Reducere/Voucher - Cod emis de catre Vanzator ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumita categorie de produse. Conditiile de utilizare a codurilor de reducere sunt reglementate in regulamentul aferent fiecarei campanii ce utilizeaza coduri de reducere.

Voucherul de 45 de lei pe care il veti primi daca va inscrieti la newsletterul nostru, este valabil pentru comenzile mai mari de 1500 de lei si se poate aplica o singura data. Codul primit trebuie introdus in procesul de comanda, catre finalizarea comenzii. Promotie valabila din 01 august 2021, pana la oprirea ei.

Modalitati de plata- Modul in care se pot plati produsele si serviciile disponibile la ACAJU. 
Pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului: plata in avans, ramburs la livrare, transfer bancar, cu ordin de plata bancar (in baza facturii emise de catre Vanzator in contul SC ACAJU SRL mentionat pe factura, plata cu cardul online sau in magazin (orice tip de card bancar, in magazinele agreate de ACAJU, pentru preluarea comenzilor (ACAJU Vaslui, ACAJU Iasi)), plata online cu cardul in rate fara dobanda (Raiffesen Bank, BCR, Alpha Bank, Banca Transilvania) sau plata in magazinele agreate de ACAJU pentru a prelua comenzi (Raiffeisen Bank, First Bank, Banca Transilvania, BCR), numerar in magazinele agreate de ACAJU pentru a prelua comenzi. Modalitatea de plata cu numerar la livrare nu este disponibila pentru comenzi online a caror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice si 10.000 lei pentru persoanele fizice, amenda pentru depasiri de limita fiind de 0,6% din valoarea sumei platite in plus, conform legislatiei in vigoare.

Modalitatea standard de plata a produselor de catre client este cu plata in avans. In anumite situatii putem accepta ca plata sa se faca la livrare, dar e doar decizia Vanzatorului cand opteaza pentru una sau alta din modalitatile de plata.

Termen de livrare - cat este intervalul de timp dintre momentul in care comanda este acceptata de catre Vanzator si pana la disponibilitatea ei in punctele de ridicare ale Vanzatorului.
Se va face o diferenta intre livrarea standard asigurata de ACAJU, care livrare standard este in punctele Vanzatorului de livrare/ridicare si livrarea la cererea clientului la o alta adresa, efectuata prin serviciile de curierat si facilitata prin intermediul ACAJU.

a) Termenul de livrare in punctele de ridicare ACAJU este de 2-10 zile lucratoare pentru produsele din stocul ACAJU si de maxim 120 de zile lucratoare pentru produsele care sunt in stoc furnizor/la comanda.

b) Termenul de livrare in apropierea destinatiei dorite de client se calculeaza ca fiind format din termenele de la punctul a, specifice pentru fiecare caz in parte (disponibilitate in stoc/ la comanda) la care se adauga perioada de timp in care livratorul reuseste sa faca livrarea. Acest interval de timp este asumat doar de catre client in momentuil cand solicita ACAJU sa ii faciliteze prestarea de serviciu de livrare de catre un tert.

Vânzătorul va anunța Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități implicate pe traseul de aprovizionare, cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc., acesta va informa de îndată Clientul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1).

Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca eventualele sume de bani achitate de către Client pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice calculate din momentul anuntarii acestuia, fara ca Clientul sa aiba dreptul la despagubiri sau alte cerinte suplimentare.

Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de disponibilitatea in stoc sau nu. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția autoritatilor.

Livrarea Produselor - cum poate clientul intra in posesia produselor comandate. 

Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe www.acaju.ro este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare ACAJU indicate pe site.

Ca exceptie de la aceasta regula, clientul pote opta pentru a i se livra comanda la o adresa indicata de el in comanda, dar ACAJU poate sa renunte in orice moment la aceasta posibilitate in functie de posibilitatile sale si de politica sa din acel moment, indiferent de intelegerile anterioare.
 

Ca regula, clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si in caz de returnare a comenzii, costul transportului (de livrare catre Client) este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG  130/2000 care precizeaza ca,  consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.
Totodata, clientul intelege ca livrarea comenzii este parte a unui contract auxiliar de servicii de care beneficiaza la cererea sa: „contract auxiliar – un contract prin care consumatorul obtine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanta sau al unui contract in afara spatiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terta, pe baza unui acord intre partea terta respectiva si profesionist”. 

In cazul in care clientul opteaza sa nu isi ridice singur comanda din punctele de ridicare ale Vanzatorului, livrarea se va putea realiza in cel mai apropiat punct de adresa de livrare precizata de catre CLIENT in formularul de comanda, la care se poate ajunge cu mijlocul de transport al livratorului, Vanzatorul putand facilita modalitatea de livrare prin curier. Prin exceptie, livrarea se poate realiza, cand este posibil, si prin echipele de livrare ACAJU.

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat asigurate de ACAJU, acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii, clientii din aceste localitati vor ridica produsul de la sediul curierului din Tulcea. 

Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport. Livrarea se va considera efectuata langa masina de livrare, responsabilitatea transportului de la masina in locuinta revenindu-i Cumparatorului. Livratorul ACAJU nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manevrarea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda.

Tarife de livrare - Nu includem in pret tarifele de livrare, in schimb negociem intens cu prestatorii de servicii pentru a oferi clientilor un cost de livrare cat mai scazut.

 La ACAJU, tarifele de livrare se calculeaza in functie de kilogramele fiecarui produs si o buna parte din cost este de regula subventionat de ACAJU. Tariful de transport este unul modic raportat la greutatea coletelor si va apare in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii. Tarifele se calculeaza/fiecare produs si sunt urmatoarele:- produs cu greutatea intre 0,1 si 1 kg: 19 lei - produs intre 1,1 si 3 kg: 39 lei (comparati ca exemplu cu o carte a carei cost de transport poate fi intre 20 si 40 de lei), produs intre 3,1 si 10 kg: 49 lei, intre 10.1 si 30 kg: 59 lei, intre 30.1 si 60 kg: 69 lei, intre 60.1 si 100 kg: 99 lei, intre 100,1 si 200 kg: 149 lei, intre 200.1 si 300 kg: 199 lei, intre 300.1 si 400 kg: 249 lei, peste 400.1 kg: 299 lei, indiferent de destinatia de pe teritoriul Romaniei.
*Preturile de mai sus sunt valabile oriunde in Romania. 

Precizari

Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare, s.a.m.d.In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.Vanzatorul va depune eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cu privire la disponibilitate, pret si caracteristicile produselor comercializate.Clientul intelege ca la solicitarea unei inlocuiri de produs, va trebui sa accepte termenii de livrare specifici acelui produs, procesul de cumparare reluandu-se.Toate documentele legale / comerciale (facturi/certificate de garantie/avize, samd) se vor transmite, in functie de caz, in plicul cu awb-ul de la curier/ prin persoanele ce insotesc transportul/prin email sau se ridica de la sediul ACAJU. Daca acestea sau vreunul din ele lipsesc, clientul poate solicita o copie dupa acestea in termen de 2 zile lucratoare de la receptia produsului de catre acesta. Daca se depaseste acest interval de timp, va ramane la latitudinea Vanzatorului daca, cand si cum transmite un duplicat dupa acestea.

Receptia produselor – responsabilitatea asupra receptiei produselor revine Cumparatorul. Indiferent de modalitatea in care acesta intra in posesia produselor (ridicarea proprie din punctele de ridicare, receptie la curier, samd). Cumparatorul are obligatia de a verifica starea exterioara a ambalajului coletelor cat si numarul lor, asigurandu-se ca acestea sunt integre, nu prezinta urme de deteriorari vizibile ale ambalajului in urma carora ar putea fi afectat produsul de sub ambalaj si sa verifice ca produsele primite sunt conforme cu comanda. In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta fie va refuza receptia produsului, fie va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca poate prelua comanda chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul urmand sa isi asume inlocuirea.repararea, cu conditia parcurgerii de catre Client a urmatorilor pasi:

se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si, daca este posibil va realiza si fotografii in prezenta curierului;se va solicita si obtine acceptul scris (emai/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord ca Clientul sa receptioneze produsele chiar cu ambalajul deteriorat si in caz de defectare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;va face poze si va trimite imagini cu deteriorarile, in ziua receptiei, impreuna cu solicitarile sale scrise; transmiterile ulterioare nu vor fi admise.

Daca cele 3 conditii de mai sus nu pot fi indeplinite, singura varianta acceptata de Vanzator intr-o astfel de situatie este ca Clientul/Cumparatorul sa refuze receptia comenzii si sa ii faca retur imediat.
In cazul in care la desfacerea coletelor se constata ca acestea sunt incomplete/prezinta una sau mai multe defectiuni, Vanzatorul poate accepta ca reclamatii veridice doar reclamatiile facute in scris de catre Cumparator si realizate obligatoriu in ziua in care Cumparatorul a receptionat produsul, cu exceptia garantiei de 30 de zile, unde se accepta deschiderea coletelor in acest termen, cu conditia demonstrarii ca deschiderea s-a facut la acel moment. Demonstratia se face prin filmulet video datat cu data deschiderii coletului. Reclamatia trebuie insotita de imagini doveditoare si o solicitare scrisa adresata Vanzatorului in care Cumparatorul va detalia problemele si ce solicita. Reclamatiile ulterioare zilei de receptie a produsului de catre client si care au ca subiect piese incomplete sau produse deteriorate nu vor fi admise de catre Vanzator.

Returul produselor comandate de catre client este gratuit cu conditia respectarii pasilor:

Anuntarea Vanzatorului telefonic la 0311.3002.90 si prin email la suport@acaju.ro .Completarea Formularului de Retur.Efectuarea returului prin curierul recomandat de Vanzator.Produsele sa fie in aceeasi stare la retur ca in momentul primirii de catre client.

Montajul produselor - reprezintă punerea în stare de funcționare a produsului și/sau produselor cuprinse în Comanda Clientului în stare validată.  Acest serviciu se adresează EXCLUSIV produselor de mobilier.

Politica de returnare - Potrivit legislației în vigoare, la achizitiile din magazinele online, Clientul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea cheltuielilor de returnare de catre Client.

Precizam ca aceasta mentiune din lege nu este valabila indiferent de conditii, ci doar pentru situatia in care clientul nu a folosit produsul comandat, ci doar la verificat, eventual testat, si nu si-l mai doreste. Nu se aplica produselor montate, folosite si nici produselor realizate personalizat, la solicitarea expresa a clientului.

Clientul este informat prin prezentele Termeni si Conditii si asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, deteriorari, rupturi, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului de catre ACAJU la data solicitarii,  banii returnandu-se conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.  

Avand in vedere ca modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe www.acaju.ro este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare ACAJU indicate pe site,  modalitate standard de returnare a produselor de catre client este tot in punctele de ridicare ACAJU, indiferent de modalitatea prin care Clientul a decis initial sa isi ridice produsul. Astfel ca, termenul de 14 zile de returnare a banilor curge din momentul in care produsul este disponibil in punctele de ridicare ACAJU.  
Clientul poate solicita returnarea produsului prin intermediul curierului /masinilor ACAJU, dar ACAJU poate sa renunte in orice moment la aceasta posibilitate in functie de posibilitatile sale si de politica sa din acel moment, indiferent de intelegerile anterioare. 

Poate clientul solicita returnarea cheltuielilor de livrare cand face retur produsului?

Nu, deoarece clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si a fost informat la achizitie de acest lucru. In caz de returnare a comenzii, costul transportului este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG  130/2000 care precizeaza ca, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.

In aceasta perioada, ACAJU a decis ca returul produselor sa se faca gratuit si sa nu beneficieze de prevederile legale care dau in sarcina clientului returul produselor comandate.

Deși termenul legal de returnare este de 14 zile calendaristice iar cheltuielile de retur cad în sarcina clientului, la ACAJU.ro produsele se pot returna într-un termen extins la 30 de zile calendaristice de la primire, fără penalităţi, fără invocarea vreunui motiv și GRATUIT !
Returul se face însoţit de factura produsului si de certificatul de garanţie. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepţionate de cumpărător, să nu fie utilizate. Daca nu se indeplinesc consitiile de mai sus. ACAJU va respinge receptia produsului.

În cazul promoţiilor în care s-au oferit produse gratuite, returul se acceptă astfel:

În condiţiile în care se returnează cadoul primit.În condiţiile în care din valoarea comenzii se va scădea valoarea cadoului primit ( dacă acel cadou nu poate fi returnat de către client din diverse motive ).

Această extindere a perioadei de retur nu afectează în niciun fel prevederile legale privind perioada de notificare de 14 zile calendaristice.

Puteţi să vă retrageţi din contract print-o declaraţie neechivocă, utilizând una din următoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuată prin următoarele metode: ramburs prin același serviciu de curierat ce v-a livrat produsul sau predare personală la depozitul Acaju.

IMPORTANT: Perioada de retur de 14 zile calendaristice stabilită de legiuitor cât și exstensia ei de până la 30 de zile stabilită de Acaju.ro nu sunt perioade de folosire a produsului, așa că acesta NU POATE FI UTILIZAT !

Pașii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs:

Trebuie să suni la ACAJU, la 0311.300.290, să ne transmiti că vrei să returnezi produsul sau să dai un email la suport@acaju.roAmbalezi produsul într-o manieră identică modului în care l-ai primit, astfel încât să fie livrat în condiţii optime, să fie protejat de lovituri. În cazul saltelelor acestea trebuie să fie în ambalajul original, nedesfăcut. Vom refuza să primim produsul înapoi dacă acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzător și a fost deteriorat din acest motiv !Fotografiezi produsul ambalat și ne transmiţi imaginile care confirmă ca produsul este pregătit pentru ridicare de către curier.ACAJU va contacta curierul agreat și va transmite către tine, data la care curierul se va prezenta pentru ridicare si iti vom da un contact.La data și la ora fixată împreună cu reprezentantul firmei de curierat, trebuie să ai produsul în faţa porţii/clădirii în care locuiesti ( în cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport).Completezi și adaugi în colet formularul de retur:Date returnare:Adresa : Vaslui, Str. Fabricii, nr. 4 (Strada Oborului)Adresa de mail: suport@acaju.roTelefon: 0311.300.290Program de lucru: Luni-Vineri: 09:00-20:00 : Sâmbătă-Duminică: 09-18Poti alege un alt produs în schimb sau poţi solicita să ti se returneze banii. Dacă optezi pentru primirea banilor înapoi, aceștia se pot returna astfel:Dacă plata a fost ramburs la curier, se returnează într-un cont bancar. Trebuie să trimiţi un e-mail pe adresa: comenzi@acaju.ro unde să notezi contul bancar și numele titularului de cont. Dacă plata a fost efectuată online cu cardul sau online cu card bancar în rate fără dobândă, banii se returnează în același cont din care aţi efectuat plata.Dacă ajungi la sediul nostru pentru a face retur produsul, returnarea banilor se va face în contul comunicat; trebuie să trimiţi un email la comenzi@acaju.ro unde să notezi contul bancar și numele titularului de cont.Virarea banilor pe produsele returnate se va face, de regula,  intr-un termen de pana la 14 zile calendaristice 

Menţionăm că în cazul în care suma este returnată în contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu întarziere, care poate varia în funcţie de bancă ( între 2 și 5 zile lucrătoare ). Suma înapoiată cât și condiţiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul iniţial).

Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziţie și certificatul de garanţie în original (în cazul în care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta) .

Produsele primite defecte sau cu informaţii afișate de site incorecte:

În eventualitatea, în care produsul achiziţionat prezintă vicii de fabricaţie sau este listat pe site cu informaţii incorecte, acesta va fi înlocuit in cel mai scurt timp cu un produs nou, identic sau similar, cu condiţia notificării în scris a S.C. ACAJU S.R.L. imediat dupa receptia produsului. În cazul în care nu este posibila înlocuirea bunului cu un altul, se va rambursa contravaloarea bunului.

Inlocuirea rapida a unui produs cu defectiuni sau care nu corespunde caracteristicilor de pe site este valabila doar in situatia in care produsul este in stocul Acaju iar clientul opteaza pentru varianta standard de punere a produsului la dispozitie de catre Acaju, respectiv, ridicarea produsului de catre client din punctele de ridicare Acaju. Daca produsul nu este in stoc, clientul poate opta pentru a astepta un produs nou, cu un termen de asteptare similar unei comenzi noi, acesta fiindu-i livrat dupa ce a returnat produsul reclamat, sau il poate returna si solicita contravaloarea acestuia sau il poate repara si vanzatorul sa ii plateasca reparatia sub forma de reducere oferita la produs, dupa ce anterior s-au inteles asupra contravalorii reparatiei.

*In cazul in care clientul refuza fara motiv real receptia primei comenzi , urmatoarele comenzi ii vor fi livrate doar cu achitarea in avans a intregii valori a comenzii si a costurilor de livrare / manipulare.

Serviciul 30 de zile drept de retur nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Vezi aici detalii despre dreptul la retragere precizat in lege.

Conditii generale pentru returul produselor:

Returul produsului este GRATUIT. Returul produsului trebuie realizat cu curierul trimis de catre ACAJU. Daca trimiti produsul intr-o alta modalitate decat curierul ACAJU, vei suporta costurile de transport.Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.Nu acceptam produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, rupturi, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate) nu se accepta ca reclamatii dimensiunile neconforme +/- 5cm. Cei 5 cm in plus sau in minus sunt considerati o toleranta normala.

Conditii specifice pentru returul produselor: Poti returna produsele de mobilier doar daca sunt sigilate. Nu se accepta produsele desigilate, montate. Canapelele, se accepta returul, cu conditia cu produsul sa fie ambalat intr-un mod similar celui in care a fost primit si sa nu prezinte urme de uzura, zgarieturi, rupturi, pete, samd.
Daca ai primiti si produse cadou, trebuie si acestea returnate.
Nu se accepta la retur pachete incomplete (ex: nu se poate returna un singur scaun daca acesta este o componenta a unui pachet de 2 scaune, 4, 6 samd. sau nu se poate returna doar un dulap dintr-un living, ca exemplu)
Fiecare produs outlet, indiferent de categorie, se returneaza conform conditiilor specifice categoriei respective.
Completeaza formularul de retur, asigurandu-te ca produsul respecta conditiile de retur de mai sus.
Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare si produsul returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit online. Banii vor fi vizibil in contul sau pe cardul tau in maximum 14 zile calendaristice. Se returneaza doar banii platiti pe produse, nu se returneaza banii pe serviciile platite (exemplu: livrare, manipulare, montaj, samd).

MODALITATE DE RETURNARE COVOARE

Acestea se pot returna in doua moduri:

1. Nesigilate - in maxim 24 de ore de la receptia produselor de la curier, in cazul comenzilor online

2. Sigilate (in ambalajul original nedeschis)  - in termen de 30 de zile calendaristice.Alte modalitati de returnare sau in alte conditii nu se accepta.

Va rugam sa luati act de prevederile din Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014. articolul 16, punctul e:"

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

-furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;"

Exceptii de la dreptul de retragere din contract - Exceptie fac doar produsele de mobilier care au fost montate sau coletele desfacute/desigilate si saltelele desigilate neambalate in ambalajul original cat si produsele aduse la comanda, dupa specificatiile cerute de catre client. Va fi considerat produs adus la comanda orice produs care nu se afla in stocul ACAJU la momentul comenzii clientului. Prin produse de mobilier a se intelege mobila de tip corp din PAL, MDF, LEMN.

Rambursarea banilor - se produce in maxim 14 zile calendaristice de la receptia produsului in punctul de ridicare ACAJU. Dupa evaluarea stadiului in care a ajuns produsul se va decide rambursarea sumei integrale sau partiale, in caz de afectare a produsului din vina clientului.
Suma va putea fi rambursata dupa cum urmeaza:  

Pentru Comenzile achitate cu card online - > prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/Card bancar-> prin virament bancar;Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second – hand sau ii vom reexpedia produsului, pe cheltuiala acestuia. (art. 14, punctul 3/OUG 34).
In momentul predarii produsului catre echipa de retur, se completeaza un proces verbal prin care partile consemneaza starea produsului si eventualele deficiente aparute.
Daca produsul este in starea de la livrare, atunci procesul verbal mentioneaza asta si pe baza lui in maxim 14 zile calendaristice de la primirea lui in depozit se ramburseaza sumele in contul clientului.
Daca livrarea se face prin curier, se va consemna la Vanzator, in prezenta curierului, starea in care a ajuns produsul si se va urma, dupa caz, procedura de returnare a sumei, returnandu-i-se in integralitate sau partial suma platita pe produs.

Avand in vedere ca ACAJU ofera ca modalitate standard de livrare doar ridicarea din depozit si ca livrarea prin curier se face doar la solicitarea clientului fiind parte a unui contract auxiliar ca un tert, clientul va intelege ca:
- transportul e in sarcina sa, Acaju eventual doar intermediind un astfel de serviciu. Astfel, in cazul unor probleme in garantie, este responsabilitatea clientului sa aduca produsul la depozitul Acaju si sa il ridice din depozitul Acaju la finalizarea reclamatiei, asumandu-si in integralitate si eventualele deteriorari ale produsului intamplate intre locuinta si depozit, atat pe tur cat si pe retur;
- termenul de rezolvare a reclamatiilor curge din momentul ajungerii produsului la locul de livrare - receptie acceptat ca standard, adica la depozitul ACAJU;

Model de formular de retragere

Prezentul formular se transmite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

Catre [ aici se introduce Numele, Adresa postala si daca este cazul numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC ACAJU SRL];

Va informez / Va informam ( * )  prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra ( * ) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse ( * ) / prestarea urmatoarelor servicii

 ( *  )

Comandate la data ( * ) / primite la data ( * )

Numele consumatorului (consumatorilor)

Adresa consumatorului (consumatorilor)

Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie )

Data                                                          

Garantie si Service - garantiile sunt de doua feluri, garantii legale si garantii comerciale; garantiile legale sunt cele prevazute in legislatia romaneasca iar cele comerciale sunt garantii suplimentare pe care un Vanzator le poate da, cu conditia sa nu afecteze in vreun fel garantiile legale. Garanțiile comerciale ACAJU nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.  

Exemplu: garantia de retur in 14 zile pentru produsele achizitionate online, fara explicatii, este un drept acordat de legiuitor, exceptie fiind produsele personalizate. Prelungirea acestui termen este o garantie comerciala pe care si-o asuma producatorul sau Vanzatorul.

Vânzătorul  garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.

Vânzătorul va livra produsul conform descrierii din site. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului. Răspunderea Vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Clientul informează Vânzătorul in acest interval. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau returnarea produsului si rambursarea banilor platiti pe acel produs.  Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. 

Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:

Mobilier/canapele – 2 ani (pentru deficiente calitative cum ar fi: exfolierea cantului, daca acestea nu s-au produs ca urmare a expunerii la temperaturii mai mare de 50C sau mai mici de 5C; defectare balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);Produsele destinate sederii (scaune, fotolii, canapele, paturi) si saltelele vor fi verificate de catre client  in timpul legal de ramburs de 14 zile calendaristice daca sunt conform asteptarilor lor privind deformarea si rezistenta la solicitarea statica si dinamica pentru o utilizare normala. Nereturnarea acestora in timpul prevazut de lege va constitui un argument ca au fost multumiti de calitatea produsului receptionat si nu mai pot invoca ulterior receptiei ruperea sau deformarea produsului din cauza deficientelor, cu exceptia viciilor ascunse. Astfel, vanzatorul va raspunde doar pentru lipsa de conformitate care a existat la momentul livrarii produsului.Tasarea umpluturilor(burete, latex, altele) si intinderea/valurirea stofelor/pielii ecologice sau pielii naturale de pe suprafata componentelor tapitate, mobilei tapitate sau a saltelelor, precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor, toate aceste produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala, nu sunt considerate defectiuni, ci sunt lucruri normale rezultate din utilizare.electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);decoratiuni -  30 de zile pentru tesaturi, tricotaje, confectii si articole textile precum paturi, lenjerii, prosoape, covoare, perde, huse de canapea, tesaturi decorative, fete de masa (deficiente calitativese refera la fire neuniforme, culoare nefixata, rezistenta slaba a vopsirilor si a imprimeurilor, decolorare prin spalare sau prin frecare, modificari dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea colorantilor, cusaturi desfacute sau ochiuri scapate), sticlarie, ceramica, portelan, tacamuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (deficientele calitative se refera la defectarea sub durata minima de functionare declarata de producatori, legaturi electrice interne intrerupte, imbinari nerezistente).

Pe acesta perioada, in cazul in care deficientele nu sunt imputabile cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa.

Cumparatorul intelege ca, dupa efectuarea receptiei si livrarii, nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa le vada la momentul receptiei (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie, rupturi, spargeri, etc. ).

Spargerea produselor sau componentelor din sticla, zgarierea produselor, ruperea acestora dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

Ruperea/deformarea produsului in timpul utilizarii nu poate invocat ca si motiv de solicitare de reparatie/inlocuire in garantie.

Strict interzise pentru produsele din toate categoriile

dezambalarea produselor cu utilizarea de obiecte tăioase sau dure;tăierea sau zgârierea materialelor;frecarea de alte suprafețe sau frecarea cu soluții de curățare abrazive;amplasarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;așezarea produsului lângă surse de căldură la mai putin de 1m;utilizarea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool dezhidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);udarea produselor (Curățarea se va face cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru, apoi se sterge  imediat cu o cârpă uscată);împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea mobilierului tapițat si a paturilor:

Pentru prelungirea duratei de utilizare a canapelei, fotoliului sau patului tau, nu sări, nu te arunca, nu ye așeza pe brațe, pe cadru patului, direct pe lamelele somierei fara a utiliza salteaua, nu trage de perne, nu împinge.
La montarea picioarelor, canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza canapeaua în poziția ei normala, prin ridicare

Cum se intretin tapiteriile, indiferent de produs:

canapeaua se sterge cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa);se va hidra pielea o data la 2 luni cu soluții dedicate care au fost testate initial pe portiuni mici, in spatele canapeleinu se vor expune produsele direct la radiații solare;după ce ai probat soluția de curățare, curăța fără să utilizezi frecarea prin trecere ușoara cu cârpa;urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă mai sus;urmele de gumă de mestecat se îndepărtează prin frecare usoara cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate;saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, care se vor răsuci lunar în același plan;recomandam așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate care să permită aerisirea.

Reclamatia - Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul in perioada garantiei intr-un termen de maxim 15 zile calendaristice. Avand in vedere ca furnizorii ACAJU sunt din multe tari si pot aparea probleme de timp, livrare si disponibilitate la acestia, Clientul este de acord inca de dinainte de a comanda ca in cazul unei reclamatii va accepta sa astepte rezolvarea reclamatiei intr-un termen egal cu perioada de timp in care se asteapta o comanda de la acel furnizor, adica si pana la 120 de zile lucratoare. 

Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa si certificatul de garantie. Sunt luate in considerare si acceptate pentru a fi solutionate doar reclamatiile clientilor care sunt insotite de copii dupa factura si certificatul de garantie in original.
Reclamatia trebuie facuta in scris de titularul comenzii, nu se accepta reclamatii de la terti, indiferent de gradul de rudenie.
Singura adresa oficiala pentru primirea reclamatiilor este comenzi@acaju.ro. Nu vor fi luate in calcul alte adrese de email sau alte forme de transmitere a reclamatiilor.  
In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/ inlocuire sau nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate dar respectandu-se orarul Vanzatorului. 
Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat se repara gratuit.  
Termenele de rezolvare a reclamatiilor se calculeaza din momentul in care produsul ajunge in depozitele ACAJU deoarece acestea sunt punctele standard de livrare.

In cazul reparatiilor de garantie/inlocuire/returul produselor, transportul acestora de la client catre unitatea de reparatii cat si retur vor fi suportate de catre ACAJU, in urmatoarele conditii:

Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si asambla intr-o forma prin care sa fie protejat la transportClientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si asambla intr-o forma prin care sa fie protejat la transport.Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma trasnportului.Transportul produsului este efectuat de catre curierii autorizati ACAJU, insa manipularea din locul unde este produsul pana in masina curierului care in sarcina clientului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana in locul unde s-a putut ajunge cu masina, cel mai aproape de adresa specificata de client.Produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o detaliere scrisa din partea clientului in care acesta expune starea produsului si ce solicita.

Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului. Totodata, in cazul in care la receptia produsului se constata ca produsele prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, rupturi, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom corecta decat acele probleme semnalate de client in notificarea trimisa initial de catre acesta si care au legatura cu termenii garantiei.

Durata medie de utilizare a mobilierului si scaunelor, precum si a canapelelor cu tapiterie din stofa este de 5 (cinci) ani, iar la decoratiuni de 6 (sase) luni.

Regulamente Campanii si Concursuri

Aceasta sectiune este dedicata regulamentelor de campanie organizate pe www.acaju.ro si concursurilor cu premii organizate pe www.acaju.ro si prin intermediul platformelor de comunicare online.

Vezi aici regulamentul promotiei Prelungim Bucuria Sarbatorilor

Legea aplicabila – jurisdictia

Contractul - este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Vaslui.
In caz de litigii privind bunurile comandate, primite si neplatite la timp, dobanda penalizatoare este de 0,5% pe zi de intirziere. Valoarea penalizarilor poate depasi valoarea bunului achizitionat. Se va calcula dobanda pe intreaga oerioada calendaristica dintre prima zi de intarziere si ziua in care s-a achitat restanta..

Neangajarea raspunderii - Continutul informatiilor se refera la descrierea intr-un anumit grad de detaliere a activitatilor, produselor si serviciilor ACAJU SRL. Vanzatorul nu va acorda nici o garantie referitoare la:

a) evitarea utilizarii anevoioase sau intreruperii in utilizare a site-ului;
b) afectarea in sens negativ a altor sisteme prin utilizarea site-ului;
SC ACAJU SRL nu poate fi responsabila pentru nici un fel de daune directe sau indirecte produse prin utilizarea site-ului sau. 

Forta majora - Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare. 
Intarzierile si orice fel de alte probleme datorate producatorilor, transportatorilor, autoritatilor vamale, problemelor pe liniile de productie, coronavirusului, defectiunilor mijloacelor de transport, bugurilor informatice in sistemul de prelucrare a comenzilor, in sistemul de gestiune si selectie a marfurilor in depozite, defectiuni descoperite in procesul CTC efectuat inainte de livrare, constituie cazuri de forta majora deoarece nu au putut fi prevazute si nu ne asumam consecintele intamplarii lor.

Alte precizari de care Clientul trebuie sa tina cont

Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare si va rugam sa ne semnalati orice posibila eroare pe email: office@acaju.ro sau/si la telefon 0311.300.290 (tarif normal). 
Va reamintim ca datele despre termenul de livrare si disponibilitate sunt informative si ca informatiile trebuie confirmate in scris, pe email, de catre echipa Vanzator.
Daca ati primit un produs la un pret eronat sau atfel decat v-ati dorit si e o eroare asumata de catre Vanzator, rezolvarea simpla este sa ne returnati produsul pe cheltuiala noastra si sa va rambursam banii.

                                                                     Politica de confidentialitate

ACAJU se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor SITE-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia .Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe www.acaju.ro , privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Acaju poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul periodic, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.acaju.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
Pentru informare, suport, reclamatii si sesizari Vanzatorul poate fi contactat la adresa suport@acaju.ro
Informatiile de orice natura furnizate de catre VANZATOR CUMPARATORULUI, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

                                                            Politici de publicitate Google cookie

Site-ul http://www.acaju.ro/ foloseste Google Analytics, un serviciu de analiza web furnizat de Google. Google Analytics foloseste „cookies”, care nu sunt fisiere text plasate in computer, pentru a ajuta site-ul sa analizeze modul in care utilizatorii il folosesc. Informatiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de catre dvz. a site-ului http://www.acaju.ro/ , intocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii site si furnizarea de alte servicii legate de activitate si de utilizarea internetului pe http://www.acaju.ro/ . Google poate transfera aceste informatii unor terte parti, in cazul in care acest lucru este solicitat prin lege, sau in cazul in care terte parti afecteaza procesul de informatii cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date detinute de catre Google. Aveti dreptul sa refuzati utilizarea de cookie-uri prin selectarea setarilor corespunzatoare in browser-ul dvs., cu toate acestea, va rugam sa retineti ca, daca realizati aceste setari este posibil sa nu puteti avea acces la functionalitatea deplina a site-ului http://www.acaju.ro/ . Prin utilizarea acestui site web, sunteti de aord cu prelucrarea datelor personale de catre Google in modul si in scopurile mentionate mai sus.

                                                                             Dreptul de autor

Continutul site-ului este proprietatea www.acaju.ro si a companiilor partenere si nu poate fi preluat, difuzat, vandut sau revandut decat cu acordul scris al Acaju. In cazul in care doriti sa preluati orice tip de continut de pe www.acaju.ro , ne puteti contacta pe adresa office@acaju.ro. Utilizatorii nu au dreptul sa modifice nicio parte din acest site in afara de ceea ce este necesar pentru utilizarea cosrespunzatoare a site-ului cu scopul in care a fost creat. In zonele de site care permit adaugarea continutului de catre utilizatori, va asumati obligativitatea de a nu face urmatoarele:
a) sa publicati materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge acest sistem cat si orice sistem sau informatie;
b) sa publicati material cu drept de autor, daca nu sunteti autorul sau daca nu aveti permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
c) sa publicati materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de compania ce administreaza site-ul, de un alt utilizator, fersoana fizica sau juridica, materiale ori informatii prohibite de prevederile legale in vigoare;
d) sa publicati o imagine sau o afirmaie care contravine normelor legale in vigoare incidente.
In caz de nerespectarea a acestor conditii, Acaju se disociaza de autor si poate actiona pe cale legala.

                                                                        Date cu caracter personal

Potrivit Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, ACAJU are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele cu caracter personal si datele cu caracter special (CNP) pe care ni le furnizati.
Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing, statistica si facturare.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii indidividuale si dreptul de a va adresa justitiei.
Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor si va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la SC ACAJU SRL Vaslui, in Vaslui, str. Petru Rares, 264, sc. B, parter.

SC ACAJU SRL este operator de date cu caracter personal cu nr. 35417 la ANSPDCP.

Data ultimei modificari: 28.01.2022

Newsletter-ul Acaju

Abonati-va la Newsletter-ul Acaju si primeste oferte promotionale, fii la curent cu produse noi plus primesti pe email idei de amenajare și soluții practice de la experții în mobilier.