Termeni si conditii valabile pentru magazinul online www.acaju.ro

  1. Prezentele TERMENI SI CONDITII definesc conditiile de utilizare a site-ului (magazinului online) www.acaju.ro , denumite in continuare Site-ul, de catre potentialii vizitatori sau clienti. Accesand si navigand pe acest site, acceptati, de fapt, termenii de utilizare descrisi in continuare. In cazul in care nu sunteti de acord cu prezenta nota, singura solutie este sa parasiti acest website. Acesti Termeni si Conditii nu sunt valabili in magazinele fizice ACAJU si nici pe alte platforme pe care ACAJU comercializeaza produsele, fiecare canal de vanzare avand Termeni si Conditii distincte si independente unul de celalalt.
  1. Termeni si conditii de utilizare acaju.ro

Magazinul online alfat pe domeniul www.acaju.ro este administrat de S.C ACAJU S.R.L., societate romana cu sediul in Str. Petru Rares, sc. B, ap. 1, Vaslui, Nr. Tel. 0311300290, email: suport@acaju.ro , inregistrand la registrul Comertului, Vaslui sub nr. J37/572/2004, avand codul fiscal nr. RO 14050238. Prin utilizarea site-ului www.acaju.ro si/sau al oricarui alt serviciu oferit in site, se considera ca ati citit, inteles, si acceptat integral termenii si conditiile de utilizare ale site-ului.

Administratorul site-ului depunde toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site, insa Acaju precizeaza ca pot aparea erori referitoare la datele de pe site, informatiile despre produse, inclusiv preturi eronate sau termen de livrare eronate, acestea avand doar caracter informativ.

Imaginea produselor are si ea un caracter informativ.

Unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori de operare, iar descrierile produselor pot fi incomplete/cu erori. Daca clientul se considera afectat in vreun fel de aceste erori, acesta poate face retur gratuit produsului in termen de 30 zile de la receptie si i se va restitui contravaloarea comenzii, fara a avea dreptul la alte despagubiri.

Acaju face eforturi permanente de a prezenta informatiile cele mai relevante,

Pentru clarificarea informatiilor, cumparatorul se va adresa consilierilor de vanzari la numerele de telefon de pe site, la adresa suport@acaju.ro sau in magazinele agreate de VANZATOR pentru a vinde produsele sale. In cuprinsul acestui SITE urmatorii termeni vor insemna:

CUMPARATOR – persoana, firma, compania sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

VANZATOR – societate comerciala ACAJU, avand sediul in Vaslui str. Petru Rares, 264, sc. B, ap. 1, parter, telefon 0311300290, inregistrata la Registrul Comertului Vaslui, sub nr. J37/572/2004, avand codul fiscal nr. RO 14050238.

PRODUSE SI SERVICII- orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI.

COMANDA- un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul confirma ca acea comanda a ajuns la el, urmand sa o analizeze si sa o confirme printr-un email si o factura de avans. Primirea acestui document electronic nu poate fi asimilata / inteleasa de catre Client ca fiind o confirmare de catre Vanzator a acceptarii comenzii ca fiind valida si asumata de catre Vanzator.

CONTRACT- o comanda valida, confirmata si scris de catre Vanzator prin intermediul unui email detaliat ce contine si un link catre Termeni si Conditii si a unei facturi proforme.

SPECIFICATII-toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

CULOARE-culorile comandate conform mostrarului sau conform imaginii de pe site.

  1. Descrierea procesului de vanzare / achizitie pentru site-ul acaju.ro

Principalul rol al site-ului www.acaju.ro este de informare a petentialilor cumparatori asupra, produselor pe care le pot achizitiona sau a serviciilor pe care Acaju, le poate presta.

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS. Telefonic,, site), prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile de pe site, este de acord ca site-ul poate prezenta erori de pret sau de scriere si ca acea comanda lansata de client este obligatoriu a fi validata de catre Vanzator, in toate detaliile ei, printr-o discutie telefonica si prin transmiterea unui email de confirmare a unei facturi proforme. Emailul de confirmare nu este cel generat automat de catre platforma imediat dupa comanda, ci acel email transmis de Acaju dupa discutia telefonica dintre consultantul Acaju si client si care contine explicit detalii tranzactiei.

Clientul intelege ca in cazul erorilor de pret, situatie, confirmata de Vanzator printr-un email transmis Clientului si/sau printr-o discutie telefefonica, si /sau printr-o postare pe site, oricare distre ele sau mai multe cumulate, efectuate in 48 de ore lucratoare de la lansarea comenzii, comanda va fi automat anulata de Vanzator, fara alte pretentii din partea Cumparatorului.

Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin emiterea unui document electronic ce va fi trimis pe adresa de email a Cumparatorului, ca a primit comanda, aceasta neinsemnand o validare a comenzii, ci doar o confirmare de primire. Documentul electronic emis initial va fi inlocuit/completat de o factura proforma care va confirma ca Vanzatorul este de acord cu comanda, doar in conditiile in care Cumparatorul si Vanzatorul ajung ulterior transmiteriii comenzii de catre client la un acord telefonic si scris asupra structurii si valorii comenzii.

Inregistrarea unei comenzi online de catre Cumparator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferme ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.

Daca Vanzatorul confirma explicit o comanda prin transmiterea unui email detaliat ce include un link catre Termeni si Conditii si prin emiterea unei facturi proforme care va include detaliat produsele, serviciile, conditiile, cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare a termenilor comenzii de catre ambele parti.  Acceptarea comenzii de catre vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare prin emiterea de catre Vanzator a unei facturi proforme si transmiterea acesteia Cumparatorului prin email la adresa de email prezenta in comanda, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma. Atat Vanzatorul cat si Cumparatorul pot renunta la a primi/livra comanda oricand pe parcursul procesului de vanzare/achizitie, fara a fi necesara justificarea renuntarii la comanda si fara penalizari sau alte pretentii din partea Clientului/Vanzatorului.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii.. (Factura de marfa/servicii/si/sau Avizul de insotire a marfii).

Lipsa oricarui document (certificat de garantie/factura/avis, samd) trebuie semnalate in maxim 2 zile lucartoare de la receptia produselor comandate. Solicitarea ulterioara vor ramane la latitudinea Vanzatorului daca le va onora sau nu.

Obiectul Contractului - il consituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie.

Aceasta confirmare se trimite la solicitarea scrisa a Cumparatorului.

Comanda Clientului- clientul selecteaza produsele, citeste, analizeaza si intelege. Termenii si Conditiile si isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile site-ului www.acaju.ro prin bifarea casutei din site corespunzatoare acestora, apoi apasa butonul „Comanda acum/Adauga in cos”. Prin efectuarea comenzii Clientul confirma ca este de acord cu Termenii si Conditiile, ca le-a citit cu atentie, ca le-a inteles si a comandat in deplina cunostinta de cauza asupra drepturilor si responsabilitatilor partilor implicate (Cumparator si Vanzator), neputand ulterior sa motiveze ca nu a avut cunostinta de acestea sau nu a fost/nu este de acord cu acestea, in totalitate sau partial. Clientul are posibilitatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „ Trimite comanda”. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi o confirmare scrisa din partea Vanzatorului privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.

Pretul Contractului – il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, Acaju, atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori (inclusiv de operare), pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii efectuate prin intermediul emailului detaliat si a facturii proforme. Pretul include TVA.

Modalitati de plata- pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului: plata in avans, ramburs la livarre, transfer bancar, cu ordin de plata bancar, cu ordin de plata bancar (in baza facturii emise de catre Vanzator in contul SC ACAJU SRL mentionat pe factura, plata cu cardul online sau in magazin (orice tip de card bancar , in magazinele agreate de Acaju, pentru preluarea comenzilor (ACAJU Vaslui, ACAJU Iasi)), plata online cu cardul in rate fara dobanda (Raiffesen Bank, BCR, Alph Bank, Banca Transilvania) sau plata in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi ( Raiffeisen Bank, Garanti Bank, First Bank, Banca Transilvania, BCR), numerar in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi. Modalitatea de plata cu numerar la livrare nu este disponibila pentru comenzi online a caror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice si 10.000 lei pentru persoanele fizice, amenda pentru depasiri de limita fiind de 0,6% din valoarea sumei platite in plus , conform legislatiei in vigoare.

Modalitatea standard de plata a produselor de catre client este cu plata in avans. In anumite situatii putem accepta ca plata sa se faca la livrare, dar e doar decizia noastra cand optam pentru una sau alta din modalitatile de plata.

Livrarea Produselor /Returnarea Produselor Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe www.acaju.ro este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare indicate pe site. Avand in vedere acest lucru, stabilim ca si modalitate standard de returnare a produselor de catre client se va face tot in punctele de ridicare Acaju, indiferent de modalitatea prin care acesta a decis initial sa isi ridice produsul. Ca exceptie de la aceasta regula, clientul pote opta pentru a i se livra comanda la o adresa indicata de el sau poate solicita returnarea produsului prin intermediul curierului /masinilor Acaju, dar Acaju poate sa renunte in orice moment la aceasta posibilitate in functie de posibilitatile sale si de politica sa din acel moment, indiferent de intelegerile anterioare. In acest caz, clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si in caz de returnare a comenzii, costul transportului este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG  130/2000 care precizeaza ca,  consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „ contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea exiprarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist” . Totodata, clientul intelege ca transportul comenzii este parte a unui contract auxiliar de servicii: „contract auxiliar – un contract prin care consumatorul obtine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanta sau al unui contract in afara spatiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terta, pe baza unui acord intre partea terta respectiva si profesionist”. Printermenul „livrare” de pe site se va intelege termenul la care produsul comandat este estimat ca va fi disponibil in punctele de ridicare, Daca clientul opteaza pentru livrarea prin curier, termenul in care produsul va ajunge la destinatia data de client depinde de capacitatea de incarcare/livrare a curierului, acesta nemaifiind in controlul Vanzatorului, acesta din urma neasumandu-si vreo responsabilitate pentru depasirea termenului estimat daca produsul nu a fost ridicat de client conform modalitatii standard de livrare (ridicare din depozitele Vanzatorului).

In cazul in care clientul opteaza sa nu isi ridice singur comanda din punctele de ridicare ale Vanzatorului, livrarea se va putea realiza la adresa de livrare precizata de catre CLIENT in formularul de comanda, Vanzatorul putand intermedia modalitatea de livrare prin curier. Prin exceptie livrarea se poate realiza , cand este posibil, si prin echipele de livrare Acaju. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi reambalate de catre Vanzator ca urmare a propriului proces CTC.

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat asigurate de NEMO CURIER , acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii, clientii din aceste localitati putand ridica produsul de la sediul NEMO din Tulcea.

Vanzatorul in cazul in care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie returnate Clientului in cont in termen de maximum 7 zile lucratoare de la aparitia indisponibilitatii si comunicarea acesteia Clientului.

Termenul estimativ pentru livrarea produselor este precizat pentru fiecare produs in parte in functie de disponibilitatea acestuia. Termenul estimativ nu este temrn ferm de disponibilitate/livrare, el se bazeaza pe istoricul anterior de livrare. Termenul ferm asumat este de maxim 180de zile lucratoare.

Prin acceptarea si efectuarea comenzii / platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare, s.a.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare agreate initial, Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul e a denunta unilaterala contractual, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.

Vanzatorul va depunde eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor comercializate.

Culoarea reala a produselor poate fi diferita fata de culorile vizualizate in cataloage sau pe site datorita faptului ca in procesul de redare a culorii pot interveni factori care sa modifice culoarea originala, cum ar fi, dar fara a se limita la: lumina de la sedinta de fotografiere de produs, intensitatea blitzului, reglajul monitorului samd.

In cazul in care clientul este nemultumit de culoare/nuanta  produsului si nu accepta produsul, se procedeaza ca in orice alt caz care intra sub incidenta regulii legale de retur de 14 zile calendaristice. Cumparatorul poate face retur produsului cu un alt produs, situatie in care trebuie solicitat acceptul Vanzatorului, ca acesta poate onora acest schimb.

Clientul intelege ca la solicitarea unei inlocuiri de produs, va trebui sa accepte termenii de livrare specifici acelui produs, procesul de cumparare reluandu-se.

Livrarea comenzilor indiferent de valoarea lor este efectuata contracost, cu exceptia produselor aflate in promotie de transport gratuit si semnalizate corespunzator.

Toate documentele legale / comerciale (facturi/certificate de garantie/avize, smad) se vor transmite, in functie de caz, in plicul cu awb-ul de la curier/ prin persoanele ce insotesc transportul / prin email sau se ridica de la sediul Acaju. Daca acestea sau vreunul din ele lipsesc, clientul poate solicita o copie dupa acestea in termen de 2 zile lucratoare de la receptia produsului de catre acesta. Daca se depaseste acest interval de timp, va ramane la latitudinea Vanzatorului daca, cand si cum transmite un duplicat dupa acestea.

TOATE TERMENELE DE LIVRARE PANA LA SFIRSITUL PANDEMIEI DE COVID SUNT RELATIVE , PUTAND EXISTA INTIRZIERI SI DE PANA LA 150 DE ZILE LUCRATOARE SUPLIMENTARE TERMENULUI DE LIVRARE ESTIMAT PE SITE, IN DREPTUL PRODUSULUI !

Receptia produselor – singura responsabilitate asupra receptiei produselor o are Cumparatorul. Indiferent de modalitatea in care acesta intra in posesia produselor(ridicarea proprie din pucntele de ridicare, receptie in fata cladirii, s.a.) Cumparatorul are obligatia de a verifica starea exterioara a ambalajului coletelor cat si numarul lor, asigurandu-se ca acestea sunt integre, nu prezinta urme de deteriorari vizibile ale ambalajului in urma carora ar putea fi afectat produsul de sub ambalaj si sa verifice ca produsele primite sunt conforme cu comanda. In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta fie va refuza receptia produsului, fie va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca poate prelua comanda chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul urmand sa isi asume inlocuirea.repararea, cu conditia parcurgerii de catre Client a urmatorilor pasi:

-Se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si, daca este posibil va realiza si fotografii in prezenta curierului;

-Se va solicita si obtine acceptul scris (emai/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord ca,Clientul sa receptioneze produsele chiar cu ambalajul deteriorat si in caz de defectare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;

-Va face poze si va transmite imagini cu deteriorarile in ziua receptiei impreuna cu solicitarile sale scrise, transmiterile ulterioare nu vor fi admise.

Daca cele 3 conditii de mai sus nu pot fi indeplinitem singura varianta acceptata de Vanzator intr-o astfel de situatie este ca, Clientul/Cumparatorul sa refuze receptia comenzii si sa ii faca retur imediat.

In cazul in care la desfacerea coletelor se constata ca acestea sunt incomplete/prezinta una sau mai multe defectiuni, Vanzatorul poate accepta cu reclamatii veridice doar reclamatiile facute in scris de catre Cumparator si realizate obligatoriu in ziua in care Cumparatorul a receptionat produsul. Reclamatia trebuie insotita de imagini doveditoare si o solicitare scrisa adresata Vanzatorului in care Cumparatorul va detalia problemele si ce solicita. Reclamatiile ulterioare zilei de receptie a produsului de catre client si care au ca subiect piese incomplete sau produse deteriorate nu vor fi admise de catre Vanzator.

Returul produselor comandate de catre client este gratuit cu conditia respectarii pasilor:

  1. Anularea Vanzatorului telefonic la 0311300290 si prin email la suport@acaju.ro .
  2. Completarea formularului de Retur.
  3. Efectuarea returului prin curierul recomandat de Vanzator.
  4. Produsele sa fie in aceeasi stare la retur ca in momentul primirii de catre client.
  5. TARIFE DE LIVRARE/MANIPULARE A PRODUSELOR, LA NIVEL NATIONAL, PANA IN FATA CLADIRII*

   Tarifele de livrare se calculeaza, de regula, in functie de kilogramele coletului si nu in functie de produs sau distanta. Tariful de transport apare in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii. Tarifele sunt urmatoarele: Pana in 10 kg: 39lei; intre 11 si 50 kg: 49 lei; intre 51 si 100 kg: 99lei; intre 101 si 150 kg: 169lei; intre 151 si 200 kg: 199lei; intre 201 si 300 kg: 299lei; peste 300 kg, idiferent de greutatea si de destinatie pe teritoriul Romaniei, tariful este unic si se percepe la intreaga comanda un tarif unic de 399 lei. In anumite conditii speciale, pentru anumite dimensiuni, modalitati de ambalare, greutati, destinatii, samd, pot aparea modificari ale tarifelor fata de lista de mai sus, modificari care apare in cosul de cumparaturi, inainte de a face achizitia.  Acel tarif din cosul de cumparaturi este tariful oficial pentru acel produs.

*PRETURILE DE MAI SUS SUNT VALABILE ORIUNDE IN ROMANIA, unde se poate ajunge cu masina curierului.

Pretul este mentionat pe site, in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii.

Politica de returnare ACAJU

LA ACAJU,  RETURUL PRODUSELOR ESTE GRATUIT ŞI  ÎL POȚI FACE ÎN 30 DE ZILE DE LA PRIMIRE !

Cum este politica de retur stabilită de lege, conform OG. 34/2014?

Orice produs se poate returna în termen de 14 zile de la data recepţionării acestuia în conformitate cu OG. 34/2014, cheltuielile de retur căzând în sarcina clientului.

* În cazul în care produsele acceptate ca retur prezintă deteriorări, clientul va suporta costurile serviciilor necesare aducerii produsului la conformitate.

Cum veţi returna însă produsul achiziţionat de la ACAJU?

*Citiţi pașii detaliaţi mai jos referitor la politica de returnare de 30 de zile.

POLITICA DE RETURNARE DE 30 DE ZILE

Deși termenul legal de returnare este de 14 zile calendaristice iar cheltuielile de retur cad în sarcina clientului, la Acaju.ro produsele se pot returna într-un termen extins la 30 de zile calendaristice de la primire, fără penalităţi, fără invocarea vreunui motiv și GRATUIT !

Nu se acceptă pentru returnare produsele montate sau care prezintă modificări fizice (fisuri, zgârieturi, corodări, decolorări, deformări, ruperi desprinderi, etc.)

Returul se face însoţit de factura produsului, alături de certificatul de garanţie. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepţionate de cumpărător, să nu fie utilizate.

ATENȚIE !

În cazul promoţiilor în care s-au oferit produse gratuite, returul se acceptă astfel:

  1. În condiţiile în care se returnează cadoul primit.
  2. În condiţiile în care din valoarea comenzii se va scădea valoarea cadoului primit ( dacă acel cadou nu poate fi returnat de către client din diverse motive ).

Această extindere a perioadei de retur nu afectează în niciun fel prevederile legale privind perioada de notificare de 14 zile calendaristice.

RETUR GRATUIT !

Conform legii, cheltuielile de returnare a produsului intră în sarcina exclusivă a clientului. La Acaju însă returul va fi suportat de către Acaju !

Puteţi să vă retrageţi din contract print-o declaraţie neechivocă, utilizând una din următoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuată prin următoarele metode: ramburs prin același serviciu de curierat ce v-a livrat produsul sau predare personală la depozitul Acaju.

IMPORTANT: Perioada de retur de 14 zile calendaristice stabilită de legiuitor cât și exstensia ei de până la 30 de zile stabilită de Acaju.ro nu sunt perioade de folosire a produsului, așa că acesta NU POATE FI UTILIZAT ! Această perioadă a fost gândită de legiuitor ca un timp de testare a produsului de către clienţi într-un mod similar celui din magazin.

Exemplu de returnat produs prin curier: Pașii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs:

  1. Trebuie să sunaţi la Acaju, la 0311.300.290, să ne transmiteţi că vreţi să returnaţi produsul sau să daţi un email la suport@acaju.ro
  2. Ambalaţi produsul într-o manieră identică modului în care l-aţi primit, astfel încât să fie livrat în condiţii optime, să fie protejat de lovituri. În cazul saltelelor acestea trebuie să fie în ambalajul original, nedesfăcut. Vom refuza să primim produsul înapoi dacă acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzător și a fost deteriorat din acest motiv !
  3. Fotografiaţi produsul ambalat și ne transmiteţi imaginile care confirmă ca produsul este pregătit pentru ridicare de către curier.
  4. Acaju va contacta curierul agreat și va transmite către dumneavoastră, data la care curierul se va prezenta la dumneavoastră si vă vom da un contact.
  5. La data și la ora fixată împreună cu reprezentantul firmei de curierat, trebuie să aveţi produsul în faţa porţii/clădirii în care locuiţi, dacă se poate ajunge cu mașina curierului acolo, dacă nu în cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport.
  6. Completaţi și adăugaţi în colet formularul de retur:
  7. Date returnare:
  • Adresa : Vaslui, Str. Fabricii, nr. 4 (Strada Oborului)
  • Adresa de mail: suport@acaju.ro
  • Telefon: 0311.300.290
  • Program de lucru: Luni-Vineri: 08:00-22:00 : Sâmbătă-Duminică: 08-22
  1. Puteţi alege un alt produs în schimb sau puteţi solicita să vi se returneze banii. Dacă optaţi pentru primirea banilor înapoi, aceștia se pot returna astfel:
  • Dacă plata a fost ramburs la curier, se returnează într-un cont bancar. Trebuie să trimiteţi un e-mail pe adresa: comenzi@acaju.ro unde să scrieţi contul bancar și numele titularului de cont.
  • Dacă plata a fost efectuată online cu cardul sau online cu card bancar în rate fără dobândă, banii se returnează în același cont din care aţi efectuat plata.
  • Dacă dumneavoastră veniţi la sediul nostru pentru a face retur produsul, returnarea banilor se va face în contul comunicat; trebuie să trimiteţi un email la comenzi@acaju.ro unde să scrieţi contul bancar și numele titularului de cont.

Menţionăm că în cazul în care suma este returnată în contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu întîrziere, care poate varia în funcţie de bancă ( între 2 și 5 zile lucrătoare ). Suma înapoiată cât și condiţiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul iniţial).

Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziţie și certificatul de garanţie în original (în cazul în care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta) .

Produsele primite defecte sau cu informaţii afișate de site incorecte:

În eventualitatea, în care produsul achiziţionat prezintă vicii de fabricaţie sau este listat pe site cu informaţii incorecte, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu condiţia notificării în scris a S.C. ACAJU S.R.L. în termenul indicat, respectându-se condiţiile de returnare de mai sus. În cazul în care nu este posibila înlocuirea bunului cu un altul, se va returna contravaloarea bunului, conform condiţiilor arătate mai sus.

Model de formular de retragere : se trimite doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

  • Către ACAJU SRL, Vaslui, Str. Fabricii, nr. 4, telefon: 0311.300.290, suport@acaju.ro (se completează după caz)
  • Vă informez prin prezenţă cu privire la retragerea mea din contractul referitor la cumpărarea următoarelor produse:
  • Comandate/Primite la data” :
  • Numele:
  • Adresa:
  • Data:

Inlocuirea pe loc a unui produs cu defectiuni sau care nu corespunde caracteristicilor de pe site este valabila doar in situatia in care produsul este in stocul Acaju iar clientul opteaza pentru varianta standard de punere a produsului la dispozitie de catre Acaju, respectiv, ridicarea produsului de catre client din punctele de ridicare Acaju. Daca produsul nu este in stoc, clientul poate opta pentru a astepta un produs nou, cu un termen de asteptare similar unei comenzi noi, acesta fiindu-i livrat dupa ce a returnat produsul reclamat, sau il poate returna si solicita contravaloarea acestuia sau il poate repara si vanzatorul sa ii plateasca reparatia sub forma de reducere oferita la produs, dupa ce anterior s-au inteles asupra contravalorii reparatiei.

Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie ! 😊

Cumparaturile online la Acaju vin la pachet cu multe avantaje pe care nu le gasesti intr-un magazin:

  • Ai o diversitate mult mai mare de produse dintre care sa alegi;
  • Poti comanda fara sa platesti un avans*
  • Cel mai bun pret garantat pentru produsele aflate in custodia ACAJU. Astfel, pe perioada depozitarii, poti solicita ca produsele sa iti fie refacturate dupa eventualele noi preturi sau promotii de pret;
  • Platesti la livrare acasa, cand iti ajunge produsul;
  • Iti este livrata comanda pana in fata cladirii, indiferent unde locuieste in Romania;
  • Returul produsului il poti face in 30de zile, in loc de 14 zile cat prevede legea pentru comenzile online si acceptam la retur toate produsele, chiar daca sunt la comanda, pe specificatiile dorite de tine (material de acoperire, culoare).

Daca un produs achizitionat de la Acaju.ro nu te multumeste 100%, il poti returna in 30 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii. Cum il returnezi, lasam la alegerea ta, fie ne trimiti formularul de retur pana cel tirziu in a 30-a zi calendaristica de la data la care ai receptionat produsul si noi trimitem curierul sa preia returul, fie duci produsul intr-un punct de ridicare / primire ACAJU.

*In cazul in care clientul refuza fara motiv real receptia primei comenzi , urmatoarele comenzi ii vor fi livrate doar cu achitarea in avans a intregii valori a comenzii si a costurilor de livrare / manipulare.

Serviciul 30 de zile drept de retur nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Vezi aici detalii despre dreptul la retragere precizat in lege.

Conditii generale pentru returul produselor:

  • Returul produsului este GRATUIT. Returul produsului trebuie realizat cu curierul trimis de catre ACAJU. Daca trimiti produsul intr-o alta modalitate decat curierul ACAJU, vei suporta costurile de transport.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit.
  • Nu acceptam produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale inacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • In cazul mobilierului tapitat(canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate) by se accepta cu reclamatii dimensiunile neconforme + - 5cm. Cei 5 cm in plus sau in minus sunt considerati o toleranta normala.

Conditii specifice pentru returul produselor:

Poti returna produsele doar daca sunt sigilate. Nu se accepta produsele desigilate, montate.

Canapelele, se accepta returul, cu conditia cu produsul sa fie ambalat intr-un mod similar celui in care a fost primit si sa nu prezinte urme de uzura, zgarieturi, rupturi, pete, samd.

Fiecare produs outlet, indiferent de categorie, se returneaza conform conditiilor specifice categoriei respective.

Completeaza formularul de retur, asigurandu-te ca produsul respecta conditiile de retur de mai sus.

Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare si produsul returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit online. Banii vor fi vizibil in contul sau pe cardul tau in maximum 14 zile calendaristice. Se returneaza doar banii platiti pe produse, nu se returneaza banii pe serviciile platite(exemplu: livrare, manipulare, montaj, samd).

EXCEPTII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE :

Exceptie fac doar produsele de mobilier care au fost montate sau coletele desfacute/desigilate si saltelele desigilate neambalate in ambalajul original dar si produsele aduse la comanda, dupa specificatiile cerute de catre client. Va fi considerat produs adus la comanda orice produs care nu se afla in stocul Acaju la momentul comenzii clientului. Prin produse de mobilier a se intelege mobila de tip corp din PAL, MDF, LEMN.

In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului in depozitul Acaju de unde a fost livrat. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza :

  1. Pentru Comenzile achitate cu card online - > prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  2. Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/Card bancar-> prin virament bancar;
  3. Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

Pentru produsele acceptate de Vanzator ca fiind disponibile pentru livrare online se va emite factura proforma /factura de avans transmisa catre Cumparatorul prin email.

Garantiile comerciale nu afecteaza garantia legala privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru reducerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second – hand sau ii vom reexpedia produsului, pe cheltuiala acestuia. (at. 14, punctul 3/OUG 34).

In momentul predarii produsului catre echipa de retur- se completeazza un proces verbal prin care partile consemneaza starea produsului si eventualele deficiente aparute.

Daca produsul este in starea de la livrare, atunci procesul verbal mentioneaza asta si pe baza lui in maxim 14 zile calendaristice de la primirea lui in depozit se returneaza sumele in contul clientului.,

Daca livrarea se face prin curier, se va consemna la Vanzator, in prezenta curierului, starea in care a ajuns produsul si se va urma, dupa caz, procedura de returnare a sumei, returnandu-i-se in integralitate sau partial suma platita pe produs.

Avand in vedere ca Acaju ofera modalitate standard de livrare doar ridicarea din depozit si ca livrarea prin curier se face doar la solicitarea clientului fiind parte a unui contract auxiliar ca un tert, clientul va intelege ca transportul e in sarcina sa, Acaju eventual doar intermediind un astfel de serviciu. Astfel, in cazul unor probleme in garantie, este responsabilitatea clientului sa aduca produsul la depozitul Acaju si sa il ridice din depozitul Acaju la finalizarea reclamatiei, asumandu-si in integralitate si eventualele deteriorari ale produsului inamplate intre locuinta si depozit, atat pe tur cat si pe retur.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se transmite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

Catre [ aici se introduce Numele, Adresa postala sim daca este cazul numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC ACAJU SRL];

Va informez / Va informam ( * )  prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra ( * ) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse ( * ) / prestarea urmatoarelor servicii

 ( *  )

Comandate la data ( * ) / primire la data ( * )

Numele consumatorului (consumatorilor)

Adresa consumatorului (consumatorilor)

Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie )

Data

 

  1. Politica de confidentialitate

ACAJU se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor SITE-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia .Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe www.acaju.ro , privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Acaju poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul periodic, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.acaju.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

Pentru informare, suport, reclamatii si sesizari Vanzatorul poate fi contactat la adresa suport@acaju.ro

Informatiile de orice natura furnizate de catre VANZATOR CUMPARATORULUI, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 

  1. Politici de publicitate Google cookie

Site-ul http://www.acaju.ro/ foloseste Google Analytics, un serviciu de analiza web furnizat de Google. Google Analytics foloseste „cookies”, care nu sunt fisiere text plasate in computer, pentru a ajuta site-ul sa analizeze modul in care utilizatorii il folosesc. Informatiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de catre dvz. a site-ului http://www.acaju.ro/ , intocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii site si furnizarea de alte servicii legate de activitate si de utilizarea internetului pe http://www.acaju.ro/ . Google poate transfera aceste informatii unor terte parti, in cazul in care acest lucru este solicitat prin lege, sau in cazul in care terte parti afecteaza procesul de informatii cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date detinute de catre Google. Aveti dreptul sa refuzati utilizarea de cookie-uri prin selectarea setarilor corespunzatoare in browser-ul dvs., cu toate acestea, va rugam sa retineti ca, daca realizati aceste setari este posibil sa nu puteti avea acces la functionalitatea deplina a site-ului http://www.acaju.ro/ . Prin utilizarea acestui site web, sunteti de aord cu prelucrarea datelor personale de catre Google in modul si in scopurile mentionate mai sus.

  1. Dreptul de autor

Continutul site-ului este proprietatea www.acaju.ro si a companiilor partenere si nu poate fi preluat, difuzat, vandut sau revandut decat cu acordul scris al Acaju. In cazul in care doriti sa preluati orice tip de continut de pe www.acaju.ro , ne puteti contacta pe adresa office@acaju.ro. Utilizatorii nu au dreptul sa modifice nicio parte din acest site in afara de ceea ce este necesar pentru utilizarea cosrespunzatoare a site-ului cu scopul in care a fost creat. In zonele de site care permit adaugarea continutului de catre utilizatori, va asumati obligativitatea de a nu face urmatoarele:

a)sa publicati materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge acest sistem cat si orice sistem sau informatie;

b)sa publicati material cu drept de autor, daca nu sunteti autorul sau daca nu aveti permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;

c)sa publicati materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de compania ce administreaza site-ul, de un alt utilizator, fersoana fizica sau juridica, materiale ori informatii prohibite de prevederile legale in vigoare;

d)sa publicati o imagine sau o afirmaie care contravine normelor legale in vigoare incidente.

In caz de nerespectarea a acestor conditii, Acaju se disociaza de autor si poate actiona pe cale legala.

  1. Date cu caracter personal

Potrivit Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, ACAJU are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele cu caracter personal si datele cu caracter special ( CNP ) pe care ni le furnizati.

Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing, statistica si facturare.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii indidividuale si dreptul de a va adresa justitiei.

Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor si va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la SC ACAJU SRL Vaslui, in Vaslui, str. Petru Rares, 264, sc. B, parter.

SC ACAJU SRL este operator de date cu caracter personal cu nr. 35417 la ANSPDCP.

  1. Garantii

Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:

-Mobilier / canapele – 2 ani (pentru deficiente calitative cum ar fi: exfolierea cantului, daca acestea nu s-au produs ca urmare a expunerii la temperaturii mai mare de 50C sau mai mici de 5C; balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);

Produsele destinate sederii si saltelele vor fi verificate de catre client daca sunt conform asteptarilor lor privind deformarea si rezistenta la solicitarea statica si dinamica pentru o utilizare normala in timpul legal de ramburs de 14 zile calendaristice, nerambursarea acestora in timpul prevazut de lege va constitui un argument ca au fost multumiti de calitatea produsului receptionat si nu mai pot invoca ulterior receptiei ruperea sau deformarea produsului din cauza deficientelor, cu exceptia viciilor ascunde. Astefel, vanzatorul va raspunde doar pentru lipsa de conformitate care a existat la momentul livrarii produsului.

Tasarea umpluturilor(burete, latex, altele) si intinderea/valuirea stofelor/pielii ecologice sau pielii naturale de pe suprafeta componentelor tapitate, mobilei tapitate sau a saltelelor, precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor, toate aceste produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala, nu sunt considerate defectiuni, ci sunt lucruri normale rezultate din utilizare.

-electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);

-decoratiuni -  30 de zile pentru tesaturi, tricotaje, confectii si articole textile precum paturi, lenjerii, prosoape, covoare, perde, huse de canapea, tesaturi decorative, fete de masa (deficiente calitativese refera la fire neuniforme, culoare nefixata, rezistenta slaba a vopsirilor si a imprimeurilor, decolorare prin spalare sau prin frecare, modificari dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea colorantilor, cusaturi desfacute sau ochiuri scapate), sticlarie, ceramica, portelan, tacamuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (deficientele calitative se refera la defectarea sub durata minima de functionare declarata de producatori, legaturi electrice interne intrerupte, imbinari nerezistente).

-Pe acesta perioada, in cazul in care deficientele nu sunt imputabile cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa.

Cumparatorul intelege ca, dupa efectuarea receptiei si livrarii, nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa le vada la momentul receptiei (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie, etc. ).

-Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarieturi produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

-Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa si certificatul de garantie. Sunt luate in considerare si acceptate pentru a fi solutionate doar reclamatiile clientilor care sunt insotite de copii dupa factura si certificatul de garantie. Singura adresa oficiala pentru primirea reclamatiilor este comenzi@acaju.ro. Nu vor fi luate in calcul alte adrese de email sau alte forme de transmitere a reclamatiilor. In termenul de garantie Cumparatorul are dreptul de a cere repararea gratuita sau inlocuirea produsului cu deficiente calitative, daca aceste deficiente nu sunt cauzate de nerespectarea de catre Cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere. Vanzatorul va repera / inlocui produsul sau va returna contravaloarea reparatiei sau a produsului, pe durata garantiei intr-un termen maxim de 15 zile calendaristice, atunci cand acest produs nu este adus la comanda. Clientul accepta prin prezenta ca repararea/inlocuirea produsului nu va putea fi indeplinita la un termen mai scurt decat cel in care acel produs / reper poate fi adus la comanda (aprovizionare) de furnizor. In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/ inlocuire sau nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate dar respectandu-se orarul Vanzatorului. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat se repara gratuit.

In cazul reparatiilor de garantie/inlocuire/returul produselor, transportul acestora de la client catre unitatea de repartii cat si retur vor fi suportate de catre Acaju, in urmatoarele conditii:

Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii , prin a-l demonta si asambla intr-o forma prin care sa fie protejat la transport

Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si asambla intr-o forma prin care sa fie protejat la transport.

Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma trasnportului.

Transportul produsului este efectuat de catre curierii autorizati Acaju (DSC si Nemo), insa manipularea din locul unde este produsul pana in masina curierului care in sarcina clientului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana la usa cladirii.

Produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o detaliere scrisa din partea clientului in care acesta expune starea produsului si ce solicita.

Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului. Totodata, in cazul in care la receptia produsului se constata ca produsele prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri socuri mecanice sau, dupa caz, electrice accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom corecta decat acele probleme semnalatede client in notificarea trimisa initial de catre acesta si care au legatura cu termenii garantiei.

Durata medie de utilizare a mobilierului si scaunelor, precum si a canapelelor cu tapiterie din stofa este de 5 (cinci), iar la decoratiuni de 6 (sase) luni.

  1. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

  1. Precizari suplimentare privind pretul derizoriu

Partile confirma prin prezenta ca au luat la cunostinta de existenta, continutul si sensul Art. 1665 Noul Cod Civil care reglementeaza si acele situatii in care Vanzatorul anunta Cumparatorul ca pretul din magazinul online este gresit, fiind un pret derizoriu, cu mult sub valoarea reala a produsului, si astfel nu este de acord sa faca vanzarea, anuland-o.

Citam:

„De asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare.

13. VOUCHERE

Voucherul de 45 de lei pe care il veti primi daca va inscrieti la newsletterul nostru, daca nu sunteti deja inscris, este valabil pentru comenzile mai mari de 1500 de lei si se poate aplica o singura data. Codul primit trebuie introdus in procesul de comanda, catre finalizarea comenzii. Promotie valabila din 01 august 2021, pana la oprirea ei.

14. Legea aplicabila – jurisdictia

CONTRACTUL- este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Vaslui.

In caz de litigii privind bunurile comandate,primite si neplatite la timp, dobanda penalizatoare este de 0,5% pe zi de intirziere. Valoarea penalizarilor poate depasi valoarea bunului achizitionat. Se va calcula dobanda pe intreaga oerioada calendaristica dintre prima zi de intarziere si ziua in care s-a achitat restanta..

15. Neangajarea raspunderii

Continutul informatiilor se refera la descrierea intr-un anumit grad de detaliere a activitatilor, produselor si serviciilor SC ACAJU SRL.

SC ACAJU SRL nu va acorda nici o garantie referitoare l:

a)evitarea utilizarii anevoioase sau intreruperii in utilizare a site-ului;

b)afectarea in sens negativ a altor sisteme prin utilizarea site-ului;

Astfel SC ACAJU SRL nu poate fi responsabila pentru nici un fel de daune directe sau indirecte produse prin utilizarea site-ului sau.

Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare si va rugam sa ne semnalati orice eroare office@acaju.ro sau/si la telefon 0311300290. Informatiile despre termenul de livarre si disponibilitate sunt informative. Informatiile vor fi confirmate in scris de catre echipa online ACAJU.RO .

Informatiile si imaginile prezentate pot fi diferi fata de realitate. Uneori, specificatiile sau pretul pot fi eronate. Daca ati primit un produs la un pret eronat sau atfel decat v-ati dorit, rezolvarea este sa ne returnati produsul pe cheltuiala noastra si sa va returnam banii.