Ai intrebari despre produsele si serviciile ACAJU? Viziteaza pagina noastra de Intrebari Frecvente pentru a gasi raspunsuri rapide si detaliate la cele mai comune nelamuriri. Afla tot ce trebuie sa stii despre comenzi, livrare, returnari si garantii. Explorand ACAJU.ro, iti simplifici experienta de cumparare!

1. Produsele au garantie de conformitate?
Conform legislatiei din Romania, fiecare produs are o perioada de garantie de conformitate. De exemplu, la mobilier, canapele, coltare, fotolii, saltele, samd, garantia de conformitate a produsului este de 2 ani de zile de la momentul receptionarii produsului de catre client.

2. Exista posibilitatea extinderii contracost a garantiei de conformitate?
In exclusivitate in Romania, ACAJU ofera o garantie comerciala extinsa la 5 ani pentru piesele de mobilier si la 10 ani pentru canapele, coltare, fotolii si saltele.
In acest moment, aceasta extinderea a garantiei se ofera promotional gratuit, fara a se percepe o taxa suplimentara de catre ACAJU.

3. Pot discuta cu un consultant dedicat?

Desigur. Credem in interactiunea umana si din acest motiv refuzam sa inlocuim persoanele cu roboti. Ne marim echipa constant pentru a face fata solicitarilor si extindem programul de lucru ori de cate ori constatam ca este nevoie.

4. Pot discuta cu un consultant dedicat si in week-end sau seara tarziu, deoarece in timpul saptamanii timpul este limitat?

Desigur. Lucram in week-end atat sambata cat si duminica, intre orele 09 si 18 iar in timpul saptamanii de la 09 la 20. Daca vom avea solicitari, vom extinde programul cat este necesar.

5. Pot vedea produsele in vreo locatie fizica?

Desigur. Avem unele dintre cele mai mari showroom-uri de mobila din orasele Iasi si Vaslui, cu o suprafata totala de expunere de peste 3500 mp. Gama noastra de produse este foarte mare, asa ca expunem cele mai cautate produse.

6. Sunteti companie romaneasca? Aveti depozit in Romania?

Suntem companie romaneasca 100%. Avem un centru logistic modern in orasul Vaslui, cu o capacitate de depozitare de peste 150 de tiruri si un stoc permanent de cateva milioane de euro.

7. Ce inseamna STOC FURNIZOR?

In pagina de produs puteti intalni sintagmele "STOC FURNIZOR" sau "PRODUS IN
STOC". Produsul la care apare "STOC FURNZOR" inseamna ca produsul este in stocul furnizorului nostru extern/pe linia de productie sau urmeaza a intra pe linia de productie iar perioada de timp in care acel produs poate fi livrat unui client din Romania difera in functie de produs, intre 21 de zile si maxim 120 de zile. Prin „STOC FURNIZOR” se va intelege in cazul produselor ce pot fi personalizate ca acel produs poate fi realizat la solicitarea clientului, nu ca se afla neaparat in stoc.Termenul aproximativ il veti putea afla in urma discutiei cu operatorul din callcenter-ul ACAJU. PRODUS IN STOC inseamna ca produsul este in Centrul Logistic National ACAJU si ca poate fi expediat din acesta in 24 de ore de la plasarea comenzii.

8. Care sunt costurile de transport? Exista optiuni de livrare gratuita?

NU INCLUDEM PRETUL TRANSPORTULUI IN PRETUL PRODUSULUI!

Negociem cu transportatorii tarifele cele mai mici posibile si le prezentam separat, transparent!

Tarifele se calculeaza/fiecare produs si sunt urmatoarele: produs cu greutatea intre 0,1 - 3 kg: 15 lei, produs intre 3,1 si 5 kg: 19 lei, produs intre 5,1 si 10 kg: 23 lei, produs intre 10.1 si 15 kg: 25 lei, produs intre 15.1 si 20 kg: 29 lei, produs intre 20.1 si 25 kg: 39 lei, produs intre 25.1 si 31 kg: 49 lei, produs intre 31.1 si 35 kg: 59 lei, produs intre 35.1 kg si 50 kg: 79 lei, produs intre 50,1 si 70 kg: 89 lei, produs intre 70.1 si 100 kg: 99 lei, produs intre 100,1 si 200 kg: 149 lei, produs intre 200.1 si 300 kg: 199 lei, produs intre 300.1 si 400 kg: 249 lei, produse peste 400.1 kg: 299 lei, indiferent de destinatia de pe teritoriul Romaniei. Livrarea se face intotdeauna pana la locul cel mai apropiat de adresa de livrare data de client unde se poate ajunge cu masina livratorului. Transportul produsului de la masina de livrare pana in locul de montaj este doar in sarcina cumparatorului. In mod normal, termenul de livrare pentru produsele din stoc ACAJU este 3-5 zile lucratoare. Termenul maxim de livrare pentru produsele din stoc furnizor este de 120 de zile lucratoare.

In cazul livrarii produselor din categoria PREMIUM, aceasta se face cu 2 persoane, la orice etaj, pana la usa locuintei, oriunde in Romania.

De regula nu exista optiunea de livrare gratuita. Preturile de livrare sunt in mare parte subventionate de catre ACAJU.

9. Cei care fac livrarea se ocupa si de montaj?

Cei care fac livrarea nu se ocupa si de montaj decat la livrarile cu flota proprie ACAJU
in judetele Iasi si Vaslui si doar daca serviciile de montaj au fost contractate. Atat serviciile de livrare cat si serviciile de montaj sunt servicii specializate care au de regula oameni specializati pentru
fiecare tip de serviciu.

10. Exista riscul ca produsele sa nu corespunda descrierii?

Desi extrem de rar, acest risc exista. Pot exista informatii eronate sau incomplete in
pagina de produs sau nuanta produsului poate diferi de nuanta din imagini datorita limitarilor tehnologice ale aparatelor foto-video. In astfel de situatii rezolvarea este simpla, puteti pastra produsul sau il puteti returna rapid, pe cheltuiala ACAJU. Este necesar sa nu montati produsul inainte de a ajunge la concluzia ca produsul nu e ceea ce v-ati asteptat sa fie.

 11. Oferiti reduceri suplimentare pentru comenzile peste o anumita valoare sau pentru clientii care cumpara in mod frecvent?

Cautam sa avem Pret Mic Zilnic la toate produsele noastre astfel incat sa nu fie nevoie de reduceri suplimentare pentru a avea o oferta foarte buna.

Clientii care achizitioneaza des de la noi o fac fiindca oferta noastra de pret si serviciile sunt la un nivel foarte bun, asa ca au deja parte de beneficii.

In plus, oferim o reducere de 5% din valoarea comenzii clientilor care ne-au trimis o recenzie la o achizitie anterioara., procent care se poate aplica inclusiv la produsele ce fac parte dintr-o campanie de reduceri.

Daca vrei sa lasi o recenzie la un produs, aceasta se poate face in pagina fiecarui produs.

12. Livrati prin curier sau prin flota proprie?

Depinde de destinatie. Livram cu flota proprie, prin curier sau prin alti terti transportatori.

13. Primesc informatii despre urmarirea coletului dupa ce pleaca de la ACAJU?

Pe baza awb-ului emis de catre transportator la incarcarea comenzii din Centrul Logistic National ACAJU se poate urmari traseul comenzii pe platformele lor online. Bineinteles ca oricand puteti afla detalii si contactand ACAJU la 0311.300.290, 7 zile din 7, intre ore 09 si 20 de luni pana vineri si intre orele 09 si 18 in week-end.

14. Produsele "la comanda" pot fi personalizate?

Prin sintagma “la comanda’ se va intelege ca acel produs nu se afla in stoc ACAJU. Produsele care se pot personaliza sunt cele care au in titlu cuvantul “personalizat” Personalizarea se refera nu la modificari de dimensiuni, ci la modificari de stofe si culori.

15. Aveti disponibil serviciul de montaj? Unde? Cand?

Serviciul de montaj este disponibil in judetele Iasi si Vaslui pentru comenzile preluate in magazinele ACAJU din Iasi si Vaslui. Dati click pe magazine ACAJU.

16. Cum imi dau seama daca produsul functioneaza daca nu il montez?

Un produs care nu functioneaza dupa montaj va fi un produs pe care noi il vom repara sau i vom inlocui componenta care nu funtioneaza, asa ca nu aveti de ce sa va faceti griji.

17. Cum pot anula comanda?

E foarte simplu. Oricand inaintea momentului in care produsul este livrat catre
dumneavoastra, puteti da un email la comenzi@acaju.ro.
In cazul produselor personalizate la cererea dumneavoastra comanda nu poate fi anulata fara sa pierdeti avansul platit, deoarece e un produs unic, creat special pentru dumneavoastra.

18. Cat timp poate fi rezervat in depozit un produs fara a fi achitat un avans?

Un produs nu poate fi rezervat daca nu a fost achitat sau daca nu s-a platit un avans de minim 10% din valoarea sa.

19. Pot modifica online o comanda deja plasata?

O comanda deja plasata nu poate fi modificata online. Ea se va anula si se va crea o comanda noua, in conditiile valabile la momentul reluarii procesului de comanda.

20. Colaborati cu platforma SEAP/SICAP?

Momentan nu colaboram. Analizam pentru viitor o posibila colaborare.

21. Se poate sa stabilesc ziua si ora la care se poate face livrarea?

La comenzile date in magazinele ACAJU se poate stabili ziua si un interval orar in
care se va face livrarea. Pentru comenzile online se poate stabili ziua cand va pleca produsul de la ACAJU dar ziua cand poate fi livrata comanda si intervalul orar poate fi stabilit doar cu compania care face livrarea.

22. Livrarea este realizata pana in locuinta?

Livrarea se face pana in cel mai apropiat loc in care poate ajunge masina cu care se face livrarea. In cazul livrarii premium, la produsele din categoria PREMIUM, livrarea se va face pana la usa locuintei, indiferent de etaj, oriunde in Romania.

23. Cum achit daca mi se livreaza in perioade de timp diferite?

Se va efectua plata la fiecare livrare.

24. Produsele sunt livrate asamblate?

Produsele se livreaza neasamblate, pentru a fi usor de transportat si usor de protejat de eventuale socuri si lovituri. Asamblarea se face usor, pe baza schitelor de montaj ce insotesc fiecare produs.

25. Ce reprezinta Pret Mic Zilnic?

Produsele din categoria Pret Mic Zilnic la peste 10.000 de articole sunt produse pe care le veți găsi în magazinele
ACAJU la un preț cat se poate de mic in fiecare zi. Misiunea de a oferi cele mai mici preturi posibile la produsele noastre, astfel incat sa fie accesibile
cat mai multor oameni, este prezenta permanent in mintea noastra. Vom face
toate eforturile sa pastram pretul produselor din aceasta categorie neschimbate
pentru o perioada indelungata de timp, indiferent de eventualele majorari de
preturi si costuri! Pentru că au în permanență cel mai bun pret posibil pe care il putem oferi, aceste produse nu beneficiază de discount-uri suplimentare.
Produsele marcate cu PREȚ MIC ZILNIC reflectă o recomandare de achiziție, dar
nu reprezintă neapărat cel mai mic preț din categorie sau vreo ofertă limitată. Daca identifici in alt magazin online un pret mai mic la un produs identic, pe acelasi materiale, de la acelasi furnizor si in aceleasi conditii de disponibilitate si termen de livrare, te rugam sa ne contactezi si sa ne soliciti o egalizare a pretului, punandu-ne la dispozitie linkul catre produsul respectiv! Pentru contact, utilizati comenzi@acaju.ro, sunati la 0311.300.290 (tarif normal) sau scrieti-ne pe chatul site-lui. 

26. Pot primi o notificare cand produsul revine in stoc?

Deocamdata acest lucru nu este posibil. Lucram pentru a imbunatati acest aspect.

27. Pot plati la livrare cu cardul?

Datorita unor limitari tehnice, pentru moment acest serviciu nu este disponibil.

28. Daca achit un cost suplimentar, imi puteti asigura livrarea in locuinta la orice produs?

Acest serviciu nu este disponibil in acest moment pentru comenzile online.

29. Cum imi pot urmari statusul comenzii mele in contul meu de client?

Aceasta functionalitate nu este disponibila. Lucram la imbunatatirea acestui aspect.

30. Unde pot vedea produsele?

Unele produse pot fi vazute in magazinele ACAJU din Iasi si Vaslui. Dati click pe magazine ACAJU pentru a vedea adresele.

31. Daca un produs apare cu STOC FURNIZOR, de ce imi spuneti ca acesta intra pe linia de productie la o anumita data?

Prin "STOC FURNIZOR" se va intelege ca acest produs nu se afla in stocul nostru din
Romania. Asta poate insemna ca produsul este in stocul furnizorului, pe linia de productie sau urmeaza sa intre pe linia de productie.

32. Cum pot sti numarul de produse aflate in stoc la un anumit articol?

Puteti afla aceasta informatie prin apelarea serviciului de callcenter la 0311.300.290, tarif normal.

33. Ce se intampla daca o comanda ajunge incompleta sau un produs ajunge deteriorat?

Oferim o perioada de 24 de ore din momentul in care receptionati comanda pentru a verifica daca produsul este conform cu descrierea, daca este complet si daca prezinta deteriorari in urma transportului. Astfel, aveti posibilitatea sa examinati cu atentie produsele comandate si sa nu fiti in postura de a ramane cu un produs care nu va place sau care este incomplet/deteriorat. In orice situatie, luati legatura cu noi la suport@acaju.ro sau/si la 0311.300.290 si vom gasi solutia rapida de a rezolva. Il putem inlocui, schimba, repara sau ii puteti face retur gratuit.

34. Ce se intampla dupa primele 24 de ore de la primirea produsului, daca nu am facut verificarea de conformitate a acestuia?

Daca nu ati facut verificarea de conformitate a produsului, vom presupune in mod rezonabil ca ati respectat Termeni si Conditii, ati verificat produsul, acesta e conform, complet si fara deteriorari, iar daca nu este conform, ati decis totusi sa il pastrati, deoarece este pe gustul dumneavoastra.

35. Cat este garantia de conformitate generala a produselor comercializate de ACAJU?

ACAJU acorda garanţie care începe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:

  • mobilier/canapele - 2 ani (pentru deficienţe calitative cum ar fi : exfolierea cantului daca aceasta nu s-a produs ca urmare a expunerii la temperaturi mai mari de 50C sau mai mici de 5C; balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);
  • electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);
  • decoraţiuni - 30 zile pentru ţesături, tricotaje, confecţii şi articole textile precum pături, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, ţesături decorative, feţe de masă (deficientele calitative se refera la fire neuniforme, culoare nefixată, rezistenţa slabă a vopsirilor şi a imprimeurilor, decolorare prin spălare sau prin frecare, modificări dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea coloranţilor, cusături desfăcute sau ochiuri scăpate), sticlărie, ceramică, porţelan, tacâmuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (defcientele calitative se refera la defectarea sub durata minimă de funcţionare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente).

36. Dupa perioada de garantie, ACAJU ofera servicii postgarantie?

Desigur! Ne mandrim cu serviciile noastre postgarantie si de faptul ca suntem aproape de clientii nostri. Suntem alaturi cu piese de schimb pentru majoritatea produselor, cu servicii si asistenta in intretinerea si reparatia produselor. Serviciul de oferire de piese de schimb este parte a angajamentului nostru de a prelungi durata de viață a produselor. ​ 

37. In ce conditii pot face retur unui produs?

Un produs care nu a fost asamblat si care este in starea buna in care a fost primit, poate fi returnat fara motiv in 14 zile calendaristice din momentul receptionarii. Dreptul de a renunța la produse ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul online.

38. Sunt produse care nu sunt acceptate la retur?

Nu pot fi acceptate la retur produsele care prezinta deteriorari, rupturi, zgarieturi sau componente lipsa, daca acestea nu au fost sesizate catre ACAJU in primele 24 de ore de la receptia produsului. Nu sunt acceptate indiferent de perioada si de motiv produsele care prezinta pete, urme de murdarie, mucegai, mirosuri, modificari, samd.

39. In cat timp imi sunt rambursati banii pe retur?

Suma de rambursat va fi, de regula, virata a doua zi din momentul in care returul a fost procesat in Centrul Logistic National ACAJU si nu sunt constatate probleme.

40. Este posibil returul unui produs care a fost desigilat?

Desigur! Recomandarea noastra este sa il desigilati si sa verificati produsul in primele 24 de ore de la receptie pentru a verifica daca e conform descrierii, daca este intact si nu prezinta urme de deteriorare de la manipulare si transport si daca are toate componentele.

41. Cum imi dau seama care produse sunt in stoc?

Exista filtru de stoc in paginele de categorii. Daca iti este mai simplu, da click pe acest buton: STOC ACAJU
Actualizăm  informațiile despre stoc imediat ce un produs este vândut, astfel încât să poți face cumpărături cu încredere, știind că ești la fel de informat ca și angajații noștri. ​​

42. Cum verific si ce alte produse sunt disponibile la furnizorii ACAJU?

Avem mii de produse in stoc in valoare de cateva milioane de euro. Dinamica stocului se schimba in fiecare minut, in functie de comenzile clientilor nostri. Astfel ce nu mai gasesti IN STOC vei gasi cu statusul de STOC FURNIZOR. Aici vei gasi peste 10.000 de articoel care nu sunt in stoc dar care sunt in curs de aprovizionare sau in stocul furnizorilor ACAJU. Click pe STOC FURNIZOR

43. Pot rezerva un produs?

Puteti rezerva orice produs la care achitati un avans de minim 10% din valoarea produsului.

44. Daca nu pot primi produsul, acesta poate fi depozitat de catre ACAJU?

Daca produsul este achitat, ACAJU poate depozita produsul pentru o perioada de pana la 90 de zile.

45. Daca la verificarea coletului constat ca produsul este deteriorat, ce se va intampla?

ACAJU va inlocui componenta deteriorata, o va despagubi sau veti face returul produsului, conform POLITICII DE RETUR ACAJU.

ITI PLAC NOUTATILE?

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER! Vei fi intotdeauna la curent cu ultimele tendinte in amenajari interioare, ultimele noutati si cele mai bune oferte. Te dezabonezi printr-un singur click.

Prin inscriere confirmi ca esti de acord cu Termenii si Conditii si Politica de Confidentialitate