Intrebari frecvente
Sunt in siguranta cumparand online mobila de la Acaju?
Esti in deplina siguranta! Esti mai in siguranta decat la achizitia unui mobilier dintr-un magazin fizic deoarece intr-un magazin fizic nu puteti face retur produsului daca acesta nu iti place. In magazinul online ACAJU.RO poti face retur in 30 de zile de la primire, daca nu l-ai montat.
Cum si in cat timp se returneaza banii pentru produsul returnat?
Banii inapoi in 30 de minute de la returnare!
Returnarea banilor se realizează în termen de 30 de minute de la data primirii si verificarii coletului în depozitul central ACAJU.
Banii se vor returna in contul mentionat de client.
Returnarea banilor se realizează în termen de 30 de minute de la data primirii si verificarii coletului în depozitul central ACAJU.
Banii se vor returna in contul mentionat de client.
Ce experienta aveti in comercializarea mobilei si canapelelor?
Avem o experienta de peste 15 ani, peste 500.000 de clienti consiliati si mobila livrata de aproape 25 de milioane de euro.
În ce măsură fotografiile produselor corespund cu realitatea şi cum pot şti dacă e reala culoarea pe care o văd pe ecran ?
Fotografiile produselor noastre sunt realizate de profesionişti, cu aparatură foto digitală de înaltă rezoluţie care asigură reglajul optim al temperaturii de culoare. Fotografiile canapelelor corespund cu realitatea. Cu toate acestea, calitatea imaginilor vizualizate de tine depinde şi de tipul, calitatea şi vechimea monitorului utilizat, care pot altera modul în care fotografiile şi culorile apar pe ecran.
Achiziţia
Aveţi un magazin sau o expoziţie unde sunt expuse canapelele?
Da, Avem 2 magazine in N-E Romaniei, in Iasi si Vaslui, unde o parte din aceste produse sunt expuse. Desi magazinele au peste 1500 mp de expunere fiecare, expunem o mica parte din oferta noastra de mobila, oferta completa regasindu-se in magazinul nostru online.
Aveţi un catalog de prezentare pentru produsele dvs.?
Nu, nu avem catalog de prezentare, deoarece toate canapelele noastre pot fi vizualizate pe site-ul nostru. Având toate canapelele expuse pe site ne este mai uşor să actualizăm în permanenţă informaţiile referitoare la acestea şi să oferim clienţilor noştri informaţii cât mai exacte şi mai actuale .
Cum pot cumpăra un produs de pe site-ul dvs.?
Primul pas este alegerea produsului pe care doresti sa il cumperi.
Apoi trebuie sa analizezi detaliile:
a) Sub zona de fotografii vei gasi descrierea produselor
b) In dreapta imaginii gasesti informatii despre pret si termenul de livrare.
Cand produsul poate fi achizitionat in alta culoare/material decat cea din poza, sub pret vei gasi o casuta in care poti nota materialele pe care le doriti si pe care le alegeti din zona de "Materiale disponibile" sau dn mostrarul din imagini. La coltare vei gasi in zona de pret si doua butoane cu ajutorul carora puteti selecta daca vreti coltul pe stanga sau coltul pe dreapta.
c) Adaugi produsul in cos.
d) Dupa ce adaugi in cos, vei bifa modalitatea de plata, unde ai mai multe posibilitati, inclusiv plata cu cardul in rate cu dobanda zero
Dai clic pe varianta dorită şi urmezii instrucţiunile afişate pe ecran.
Apoi trebuie sa analizezi detaliile:
a) Sub zona de fotografii vei gasi descrierea produselor
b) In dreapta imaginii gasesti informatii despre pret si termenul de livrare.
Cand produsul poate fi achizitionat in alta culoare/material decat cea din poza, sub pret vei gasi o casuta in care poti nota materialele pe care le doriti si pe care le alegeti din zona de "Materiale disponibile" sau dn mostrarul din imagini. La coltare vei gasi in zona de pret si doua butoane cu ajutorul carora puteti selecta daca vreti coltul pe stanga sau coltul pe dreapta.
c) Adaugi produsul in cos.
d) Dupa ce adaugi in cos, vei bifa modalitatea de plata, unde ai mai multe posibilitati, inclusiv plata cu cardul in rate cu dobanda zero
Dai clic pe varianta dorită şi urmezii instrucţiunile afişate pe ecran.
Aş putea împrumuta o mobila pentru a vedea dacă se potriveşte în casa mea?
Mobila nu poate fi împrumutata.
Plata şi siguranţa tranzacţiilor
Cât de sigure sunt tranzacţiile pe care le fac pe site-ul dvs?
Tranzacţiile efectuate prin intermediul site-ului nostru sunt la cel mai inalt standard de securitate international Toate plăţile se realizează în deplină siguranţă prin sistemul 3D Secure. De asemenea, toate plăţile sunt controlate şi manual, pentru siguranţa ta.
Ce modalitate de plată acceptaţi?
Iti oferim mai multe modalităţi de plată:
a) plata prin card de credit (VISA sau MasterCard) emis de orice banca din tara si din lume;
b) plata în avans, prin care puteti transfera banii direct din contul dumneavoastra bancar, în contul nostru.
c) plata cu avans si diferenta la livrare.
d) plata in rate, cu card de cumparaturi emis de una din bancile partenere.
e) plata la livrare
a) plata prin card de credit (VISA sau MasterCard) emis de orice banca din tara si din lume;
b) plata în avans, prin care puteti transfera banii direct din contul dumneavoastra bancar, în contul nostru.
c) plata cu avans si diferenta la livrare.
d) plata in rate, cu card de cumparaturi emis de una din bancile partenere.
e) plata la livrare
Oferiţi posibilitatea plăţii în rate fără dobândă, sau alte scheme de plată?
Pentru moment, oferim posibilitatea plăţii în rate fără dobândă pentru clientii BCR, Raiffeisein, Banca Transilvania, Alpha Bank.
Ce este 3D Secure?
3D Secure este un termen general pentru un standard de securitate dezvoltat de VISA şi MasterCard. Conform acestui sistem, posesorul cardului trebuie să se identifice prin introducerea unui cod personal, pentru a valida tranzacţia online. Clientul primeşte acest cod de la bancă. La utilizarea acestui sistem, banca emiţătoare a cardului îşi asumă răspunderea faţă de orice risc de fraudă ce ar putea surveni. Acest serviciu a fost creat în scopul protejării clienţilor, iar site-urile care îl utilizează afişează logo-urile Verified by Visa (Verificat de Visa) şi Mastercard SecureCode (Cod de Securitate Mastercard). RugVista utilizează serviciul 3D Secure la efectuarea plăţilor cu un card pentru care s-a făcut activarea acestui serviciu.
Clientii fideli pot beneficia de beneficii suplimentare?
Clientii fideli pot beneficia de oferte secrete, personalizate, transmise prin email.
Cum îmi pot vizualiza comenzile?
Pentru a-ti vizualiza comenzile, da clic pe “Contul meu”, situat în partea de sus a paginii, apoi te autentifici cu ajutorul adresei de email şi al parolei. Aici va poti vizualiza comenzile actuale şi anterioare, şi totodată urmări situaţia expedierilor curente.
Cum pot anula o comandă?
Comenzile pot fi anulate in 24 de ore de la lansarea lor in magazinul online, daca livrarea nu a fost deja efectuata sau daca nu a fost data comanda catre fabrica.
Cum îmi pot schimba comanda?
Dacă doresti să schimbi o comandă, te rugăm să ne trimiti un e-mail la adresa comenzi@acaju.ro specificând produsul cu care doresti să o schimbi pe cea deja comandata.
Expediţia şi livrarea
Cât costă expediţia?
Informaţii detaliate gasiti pe pagina “Termeni şi Condiţii ”.
Cât durează expediţia?
Termenul normal de livrare este între 5 şi 90 zile lucrătoare, în functie de produs.
Trebuie să fiu acasă când soseşte comanda?
Da, trebuie să fie cineva acasă atunci când ajunge coletul. Poti sa ne contactezi pentru a obţine detalii despre data şi ora livrării, sau pentru a schimba adresa de destinaţie.
Cum pot urmări comanda şi starea expediţiei?
După ce ai făcut comanda, vei primi un e-mail de confirmare de la ACAJU. Acest e-mail va conţine informaţii privind expediţia şi procedura de urmărire a acesteia.
Returnarea
Dacă nu îmi place produsul, pot să o returnez?
Da, dacă nu esti mulţumit, poti returna produsul in 30 de zile din momentul in care l-ai receptionat, daca nu a fost montat.
Cum se efectuează returnarea?
Ca să returnezi comanda, trebuie mai întâi să ne contactezi la tel:0311.300.290 (tarif normal)sau ne trimiti un e-mail la adresa comenzi@acaju.ro cu solicitarea de returnare. În urma solicitării iti vom trimite detalii privind modalitatea de returnare.
Ce fac dacă la primirea coletului produsul comandat este deteriorat?
Dacă la primire produsul este deteriorat, te rugam sa ne contactezi la tel:0311.300.290 (tarif normal) si vom gasi imediat o solutie de rezolvare a problemei.
Cum ambalaţi produsele pentru a le asigura transportul în condiţii de siguranţă?
Toate produsele noastre sunt ambalate conform instrucţiunilor curierului. Sunt in ambalajul original si suplimentar pot fi ambalate cu folie sau carton.
Trebuie să plătesc expediţia în caz de returnare?
Toate returnările în Romania sunt gratuite. Contacteaza echipa noastră de servicii pentru clienţi pentru a primi asistenţă în probleme legate de procedura de returnare.