Politica de retur
POLITICA DE RETUR WWW.ACAJU.RO
IX. CUM EFECTUEZI RETURUL
Poti efectua returul prin orice mijloace doresti. Acesta se va considera efectuat in momentul in care produsele ajung in Centrul Logistic National ACAJU si sunt receptionate de catre ACAJU.
Daca doresti sa te sprijinim in returnarea produselor, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:
1. Asigura-te ca produsele sunt in perioada legala de retur - 14 zile calendaristice din momentul in care ai receptionat produsul;
2. Trimite un email la suport@acaju.ro sau completeaza pe site formularul de retur.
3. Iti vom trimite un link de plata unde vei putea plati contravaloarea returului cu ajutorul unui card.
4. Dupa plata contravalorii returului vom solicita unui curier sa programeze ridicarea produselor.
5. Ambaleaza produsul într-o manieră similara modului în care l-ai primit, astfel încât să fie livrat în condiţii optime, protejat de lovituri si orice lucru ce il poate afecta
În cazul saltelelor/prosoapelor/textilelor de utilizare personala, acestea trebuie să fie în ambalajul original, nedesfăcut.
6. Completeaza și adauga în colet formularul de retur:
Date returnare: Adresa : Vaslui, Centrul Logistic National ACAJU, Str. Fabricii, nr. 4 (Strada Oborului), Adresa de mail: suport@acaju.ro, Telefon: 0311.300.290, Program de lucru: Luni-Vineri: 08:00-17:00. Puteti alege un alt produs la schimb sau puteţi solicita returnarea banilor.
7. Fotografiaza produsul ambalat și transmite-ne doar pe email imaginile care confirmă ca produsul este pregătit pentru ridicare de către curier.
8. ACAJU va contacta curierul agreat de tine și va transmite AWB-ul de ridicare al produsului returnat cat si datele de contact ale livratorului.
9. La data și la ora fixată împreună cu reprezentantul firmei de curierat, trebuie ca produsul sa fie in faţa porţii/clădirii în care locuiesti (în cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport).
Atentie, e obligatia Clientului sa aduca produsul pana la masina si sa ajute curierul sa il urce in masina, acest mod de retur fiind doar alegerea Clientului.
ATENTIONARE
Clientul este de acord ca netrimiterea fotografiilor cu reperul/produsul ambalat intr-o maniera similara modului in care a fost receptionat, intr-un termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data stabilirii de comun acord a modalitatii de solutionare, duce la anularea solicitarii de returnare si inchiderea sesizarii pe motiv de necolaborare. Daca se mai incadreaza in termenul legal de solutionare, va putea face o noua sesizare care se va supune acelorasi reguli ca mai sus. Fotografiile trebuie trimise la adresa de email suport@acaju.ro Acest termen de maxim 3 zile este necesar pentru solutionarea sesizarii in termenul cel mai scurt posibil, conform intelegerii dintre parti.
MODALITATE DE RETURNARE COVOARE
Acestea se pot returna in doua moduri:
1. Nesigilate - in maxim 24 de ore de la receptia produselor de la curier, in cazul comenzilor online
2.Sigilate(in ambalajul original nedeschis) - in termen de 14 de zile calendaristice.
Alte modalitati de returnare sau in alte conditii nu se accepta. Va rugam sa luati act de prevederile din Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014. articolul 16, punctul e: "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: -furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;"
Model de formular de retragere
Prezentul formular se transmite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre [ aici se introduce Numele, Adresa postala si daca este cazul numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC ACAJU SRL];
Va informez / Va informam ( * ) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra ( * ) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse ( * ) / prestarea urmatoarelor servicii ( * ) Comandate la data ( * ) / primite la data ( * )
Numele consumatorului (consumatorilor)
Adresa consumatorului (consumatorilor)
Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie )
Data