Garantia produselor

Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:

  • mobilier/canapele - 2 ani (pentru deficiente calitative cum ar fi: exfolierea cantului daca aceasta nu s-a produs ca urmare a expunerii la temperaturi mai mari de 50C sau mai mici de 5C; balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);
  • electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);
  • decoratiuni - 30 zile pentru tesaturi, tricotaje, confectii si articole textile precum paturi, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, tesaturi decorative, fete de masa (deficientele calitative se refera la fire neuniforme, culoare nefixata, rezistenta slaba a vopsirilor si a imprimeurilor, decolorare prin spalare sau prin frecare, modificari dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea colorantilor, cusaturi desfacute sau ochiuri scapate), sticlarie, ceramica, portelan, tacamuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate),
  • corpuri de iluminat (deficientele calitative se refera la defectarea sub durata minima de functionare declarata de producatori, legaturi electrice interne intrerupte, imbinari nerezistente).
Pe aceasta perioada, in cazul in care deficientele nu sunt imputabile cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Cumparatorul intelege ca, dupa efectuarea receptiei si livrarii, nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul receptiei (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.
Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa si contractul de garantie. In termenul de garantie Cumparatorul are dreptul de a cere repararea gratuita sau inlocuirea produsului cu deficiente calitative, daca aceste deficiente nu sunt cauzate de nerespectarea de catre Cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere. Vanzatorul isi impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garantiei intr-un termen maxim de 15 zile calendaristice. In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/inlocuire sa nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate dar respectandu-se orarul Vanzatorului. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat se repara gratuit.
In cazul reparatiilor in garantie, transportul acestora de la client catre unitatea de reparatii cat si retur vor fi suportate de catre Acaju, in urmatoarele conditii:
  • Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si ambala intr-o forma prin care sa fie protejat la transport. Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma transportului.
  • Transportul produsului este efectuat de catre curierul ACAJU, insa manipularea din locul unde este produsul pana in masina curierului cade in sarcina clientului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana la usa cladirii;
  • Produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o notificare din partea clientului in care acesta expune starea produsului si ce solicita.
Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului. Totodata, in cazul in care la receptia produsului se constata ca produsele prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom corecta decat acele probleme semnalate de client in notificarea trimisa initial de catre acesta si care au legatura cu termenii garantiei.

Durata medie de utilizare a mobilierului si scaunelor, precum si a canapelelor cu tapiterie din stofa este de 5 (cinci) ani, iar la decoratiuni de 6 (sase) luni.

REPARATII EXECUTATE IN PERIOADA DE GARANTIE

Data reclamatie
Data primirii produsului pentru reparat
Reparatii executate si repere inlocuite
Noul termen de garantie pentru reperul reparat sau inlocuit:
Semnatura si stampila unitatii service
Data predarii produsului reparat
Semnatura cumparatorului

Prezentul Certificat de Garantie, drepturile si obligatiile vanzatorului si ale cumparatorului sunt in conformitate cu Legea nr. 449/2003, completata cu Ordonanța de Urgenta nr. 140 din 30 decembrie 2021 care reglementeaza in prezent vanzarea de produse si garantiile asociate acestora, ce transpune Directiva (UE) 2019/771 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri. Aceasta ordonanta inlocuieste o mare parte din Legea nr. 449/2003, consolidand reglementarile privind garantiile produselor si drepturile consumatorilor, in conformitate cu noile standarde europene, Legea nr. 363/2007 O.G. nr. 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Vanzatorul este cel care ia decizia cum va proceda in cazul unor probleme la produse:

  • le va repara
  • le va inlocui
  • va plati ca despagubire contravaloarea lor la pretul pietii, luandu-se ca reper pretul cel mai mic disponibil pe piata, clientul considerandu-se prin asta pe deplin indestulat.

MOBILIER si MOBILIER TAPITAT

Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea stofei sau pielii (la canapele si saltele) precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor, toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala nu sunt considerate defecte. In primele 3 luni de utilizare spuma poliuretanica folosita la umplerea pernelor la canapele si la saltele se va tasa usor dupa care se va stabiliza complet, de aceea este normala aparitia unor cute ale tapiteriei. Buretele se poate tasa in timpul transportului de aceea este necesara o modelare a umpluturii din perne prin baterea usoara a acestora. Exfolierile, jupuiturile, spargerile, taieturile, rupturile, samd nu sunt acoperite de garantie.

ITI PLAC NOUTATILE?

INSCRIE-TE LA NEWSLETTER! Vei fi intotdeauna la curent cu ultimele tendinte in amenajari interioare, ultimele noutati si cele mai bune oferte. Te dezabonezi printr-un singur click.

Prin inscriere confirmi ca esti de acord cu Termenii si Conditii si Politica de Confidentialitate