Garantia produselor

Vanzatorul acorda garanţie care începe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:

  • mobilier/canapele - 2 ani (pentru deficienţe calitative cum ar fi : exfolierea cantului daca aceasta nu s-a produs ca urmare a expunerii la temperaturi mai mari de 50C sau mai mici de 5C; balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);
  • electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);
  • decoraţiuni - 30 zile pentru ţesături, tricotaje, confecţii şi articole textile precum pături, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, ţesături decorative, feţe de masă (deficientele calitative se refera la fire neuniforme, culoare nefixată, rezistenţa slabă a vopsirilor şi a imprimeurilor, decolorare prin spălare sau prin frecare, modificări dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea coloranţilor, cusături desfăcute sau ochiuri scăpate), sticlărie, ceramică, porţelan, tacâmuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (defcientele calitative se refera la defectarea sub durata minimă de funcţionare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente).
  • Pe această perioadă, in cazul in care deficienţele nu sunt imputabile cumpărătorului, Vanzatorul îşi asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa.
  • Cumparatorul intelege ca, după efectuarea recepţiei şi livrării, nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.).
  • Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
  • Orice reclamaţie va fi însoţită de factura de marfă şi contractul de garanţie. În termenul de garanţie Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită sau înlocuirea produsului cu deficienţe calitative, dacă aceste deficienţe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucţiunilor de utilizare şi întreţinere. Vânzătorul îşi impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanţiei într-un termen maxim de 15 zile calendaristice. In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/inlocuire sa nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate dar respectandu-se orarul Vanzatorului. Produsul înlocuit beneficiază de aceeaşi garanţie ca şi un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanţie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.

In cazul reparatiilor in garantie, transportul acestora de la client catre unitatea de reparatii cat si retur vor fi suportate de catre Acaju, in urmatoarele conditii:

  • Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si ambala intr-o forma prin care sa fie protejat la transport.
    Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma transportului.
  • transportul produsului este efectuat de catre curierul ACAJU, insa manipularea din locul unde este produsul pana in masina curierului cade in sarcina clientului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana la usa cladirii;
  • produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o notificare din partea clientului in care acesta expune starea produsului si ce solicita.
  • Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului.

Totodata, în cazul în care la receptia produsului se constata ca produsele prezinta urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom corecta decat acele probleme semnalate de client in notificarea trimisa initial de catre acesta si care au legatura cu termenii garantiei.

Durata medie de utilizare a mobilierului şi scaunelor, precum şi a canapelelor cu tapiţerie din stofă este de 5 (cinci) ani, iar la decoraţiuni de 6 (şase) luni.

REPARATII EXECUTATE IN PERIOADA DE GARANTIE

  • Data reclamatie
  • Data primirii produsului pentru reparat
  • Reparatii executate si repere inlocuite
  • Noul termen de garantie pentru reperul reparat sau inlocuit:
  • Semnatura si stampila unitatii service
  • Data predarii produsului reparat
  • Semnatura cumparatorului

Prezentul Certificat de Garantie, drepturile si obligatiile vanzatorului si ale cumparatorului sunt in conformitate cu Legea nr. 449/2003, Legea nr. 363/2007 O.G. nr. 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate acestea au fost exemplificate deja in certificatul standard de 2 ani de zile ce insoteste in mod standard produsul.
Prin prezentul certificat de garantie comerciala se ofera o garantie suplimentara de 8 ani de zile, garantiei legale de 2 ani de zile la produsele de mobila si mobilier corp si canapele, cu exceptia saltelelor, meselor, scaunelor si altor produse similare.
Garantia se refera doar la elementele care asigura mobilitatea altor componente ale mobilierului: (glisiere, balamale, sisteme de rulare a extensiilor), neintrand sub incidenta acestui certificat de garantie defectiunile de fabricatie si nici cele din utilizarea defectuoasa a produsului; eventualele vicii de fabricatie sunt acoperite de certificatul de garantie legala de 2 ani de zile, considerandu-se ca 2 ani de la livrare a fost o perioada rezonabila si legala in care daca produsul ar fi avut un viciu de fabricatie, acesta ar fi aparut. Daca acele componente ale produsului care asigura mobilitatea elementelor componente nu mai functioneaza conform standardelor, Vanzatorul va decide cum va proceda, alegand una sau mai multe dintre variantele:
- le va repara
- le va inlocui
- va plati ca despagubire contravaloarea lor la pretul pietii, luandu-se ca reper pretul cel mai mic disponibil pe piata, clientul considerandu-se prin asta pe deplin indestulat.

MOBILIER si MOBILIER TAPITAT

  • Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea stofei sau pielii (la canapele si saltele) precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor,toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala nu sunt considerate defecte. In primele 3 luni de utilizare spuma poliuretanica folosita la umplerea pernelor la canapele si la saltele se va tasa usor dupa care se va stabiliza complet, de aceea este normala aparitia unor cute ale tapiteriei. Buretele se poate tasa in timpul transportului de aceea este necesara o modelare a umpluturii din perne prin baterea usoara a acestora.
  • Exfolierile, jupuiturile, spargerile, taieturile, rupturile, samd nu sunt acoperite de garantie.

Newsletter-ul Acaju

Abonează-te la Newsletter-ul Acaju si vei primi pe email oferte promoționale, produse noi, idei de amenajare și soluții practice. Fii la curent cu sfaturile experților în mobilier.