Poate ai ceva de făcut urgent cu banii și ți-ai dori să nu plătești în momentul în care comanzi. E ok! Suportăm noi toate costurile în avans către furnizori ca tu să te bucuri mai mult.
Poți plăti când ridici produsul din magazin/depozit sau când ți se livrează acasă.
Pe lângă faptul că te bucuri de alte lucruri pe care le poți face acum cu banii, ai și siguranța că plătești doar când primești și te înțelegem perfect să procedezi așa. Într-o lume nesigură, este bine să îți iei măsuri de siguranță și noi te sprijinim în acest sens.
Poți plăti cash în magazin, cash la livrarea prin curier, cu cardul de debit sau de credit pe site și în magazine sau prin transfer bancar. Ai la îndemână ta foarte multe opțiuni ca să îți fie atât ușor, cât și sigur. Bineînțeles că primești factura, bon fiscal sau chitanță, după caz. Factura o primești odată cu mobila iar TVA-ul este deja inclus în preț.
Cash la livrare
Ai o modalitate la îndemână pentru a plăti, atât la livrarea acasă prin curier, cât și la ridicarea produsului din depozit sau magazin, la casieria magazinului. Punctul de livrare standard pentru comenzile din magazin este depozitul iar ca să îți ridici produsul trebuie să plătești în magazin sau prin bancă înainte de a te prezenta la depozit. Indiferent de locul plății, vei primi în același timp documentele legale ce atestă plata făcută.
Card de debit-credit la livrare
Este posibil doar pentru plățile efectuate în magazin sau în site. Deocamdată nu este disponibil pentru livrările acasă.
Plata online cu cardul
În timpul plasării comenzii poți face plata online cu cardul printr-o conexiune de plată sigură certificată internațional, astfel că plățile tale se vor efectua în deplină siguranță.
Plata în rate
Plata în rate cu cardul este disponibilă atât pe site, cât și în magazine.
Transfer bancar
Puteți alege să plătiți prin transfer bancar pe baza facturii proforme emise de către operatorii noștri. Detaliile despre contul în care trebuie să faceți plata le veți găsi pe factură.
Dacă te-ai răzgândit, indiferent de motiv, poți returna produsul în 14 de zile de la primirea lui și îți vei primi banii integral înapoi dacă produsul e în starea inițială, în următoarea zi de după soluționarea returului.
Ne putem ocupa noi de retur la solicitarea ta prin intermediul unui curier terț partener și costurile cu acesta vor fi suportate de noi!
Returul gratuit în 14 de zile nu afectează dreptul tău legal de a te retrage din contract în 14 zile calendaristice, conform OUG nr 34/2014. Conform acesteia, consumatorul are drept să se retragă din Contractul încheiat la distanță (doar pentru comenzile online, nefiind valabil pentru comenzile în magazine), respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Potrivit OUG 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțarea la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Consumatorul intră în posesia fizică a Bunului.
Când ne returnezi produsul, trebuie să îndeplinești următoarele condiții:
- Produsul să fie în ambalajul original, deschis doar la un capăt, atât cât să poți verifica culoarea, materialul și calitatea;
- Dacă s-a asamblat sau s-a încercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat;
- Produsul trebuie să fie exact ca în momentul primirii, nedeteriorat, cu toate componentele, etichetat și în ambalajul original;
- Produsul să fie adus în fața clădirii unde locuiești, în cel mai apropiat loc unde poate ajunge mașina noastră;
- Banii vor fi returnați imediat ce produsul va ajunge în depozitul nostru și va trece de testul de verificare. (Instant Money).